Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سیدمصطفی علوی‌نیا چهارشنبه در مانور تنظیم بازار آبادان اظهار داشت: اکثر پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی مربوط به گرانفروشی واحدهای صنفی در سطح بازار آبادان است.

وی به فعالیت ۱۰ تیم بازرسی ۴۰ نفره از کارشناسان صنعت‌،معدن و تجارت، فرمانداری، اتاق اصناف، بسیج اصناف و تعزیرات حکومتی آبادان اشاره کرد و افزود:برای کنترل قیمت‌ها بازرسی و نظارت بر بازار تا پایان سال جاری ادامه دارد و با متخلفان و گرانفروشان برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی‌نیا گفت:اقلام اساسی از جمله برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت به اندازه کافی در بازار آبادان موجود است و کمبودی از این بابت احساس نمی‌شود.

وی از شهروندان آبادان خواست هرگونه گرانفروشی را با تلفن گویای ۱۲۴سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری آبادان در ادامه به پایش بهداشتی روزانه واحدهای نانوایی این شهرستان اشاره کرد و گفت:در گشت‌های نظارتی علاوه بر تاکید بر رعایت نکات بهداشتی کیفیت و کمیت نان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در خصوص اعتراض اهالی روستای تنگه۲ در خصوص کاهش سهمیه آرد مصرفی این روستا و تنها واحد نانوایی این روستا گفت: سهمیه آرد روستای تنگه۲ کم نشده بلکه سهمیه آرد این روستا از ١۴٠ کیسه به ٢٢٠ کیسه افزایش یافته است.
علوی‌نیا افزود: طبق قانون در روستاها آرد خانگی‌پز توزیع و واحد نانوایی در روستا سهمیه آرد ندارد و باید آرد با نرخ آزاد تهیه کند.

برچسب‌ها اصناف خوزستان آبادان گرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصناف خوزستان آبادان اصناف خوزستان آبادان گرانی اخبار کنکور سهمیه آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند