Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار انتظامی سیستان و بلوچستان مورخ اول بهمن ماه/ از کشف ۱۳ فقره سرقت مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور تا شناسایی عامل انتشار اکاذیب علیه مدیران یک شرکت

کشف 13 فقره سرقت مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور

 

با تلاش شبانه روزی پلیس استان، 11 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور دستگیر و 13 فقره سرقت کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی" رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت : پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی و انتظامی استان در بررسی پرونده های سرقت هاي مسلحانه و به عنف، در هفته گذشته 11 نفر از عاملان این سرقت ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.


وی افزود: در این راستا کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان و مأموران انتظامی شهرستان های "زاهدان"، "جابهار"، "ایرانشهر"، "خاش"، "بمپور"، "زابل" و شهرستان "نیکشهر" با هماهنگی های قضائی این سارقان را در عملیات های مختلف دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در پی دستگیری این سارقان، یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، یک فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره سرقت وجه نقد و موبایل به همراه تعدادی سلاح گرم و غیر مجاز و چندین قبضه سلاح سرد از سارقان مسلح کشف شد.

 

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک فقره سرقت به عنف خودرو ،کشف یک فقره قاپ زنی و کشف 8 فقره سایر سرقت ها شامل وجوه نقد و تلفن همراه که به عنف انجام شده بودند، خاطر نشان کرد: پليس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي به ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های به عنف و مسلحانه برای افزايش رفاه اجتماعي شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هيچ تلاشي دريغ نخواهد كرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی عامل انتشار اکاذيب و مطالب توهین آمیز علیه مسئولان یک شرکت درفضای مجازی خبر داد.

 

احمد ثمره حسینی اظهار داشت: درپی اعلام شکایت نماينده حقوقي شرکتی در شهرستان زابل مبنی بر نشر اکاذیب و افترا شخص یا اشخاص، علیه مسئولان این شرکت در فضای مجازی ، شناسايي فرد يا افراد مورد نظر در دستورکار کارشناسان پليس فتا این فرماندهی قرار گرفت.
وی در ادامه به ارائه مستندات و اظهارات نماینده حقوقی این شرکت و بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس فتا در این خصوص اشاره کرد و گفت: انتشار اکاذیب و مطالب توهین آمیز توسط متهم پرونده در شبکه  های اجتماعی برای پلیس محرز شد.
سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به حساسیت و تاثیر موضوع در اذهان عمومی، گفت: در تحقیقات تخصصی پلیس متهم پرونده در بستر فضای مجازی شناسایی و پس از هماهنگی های لازم به پلیس فتا احضار شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد:  این مرد 41 ساله در بازجویی های خود ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی شده بود ولی در مواجه با مدارک، مستندات و ادله دیجیتال جمع‌آوری شده به انتشار مطالب کذب علیه شرکت مورد نظر اعتراف کرد.
سرهنگ ثمره حسینی  درپایان از تکمیل پرونده و معرفی  متهم سایبری به مرجع قانونی خبر داد و با هشدار به عموم کاربران فضای مجازی گفت: همانطوري که نشر اکاذيب، تهمت و افترا در فضاي حقيقي جرم محسوب مي شود، در فضاي مجازي نيز جرم بوده و در صورت اثبات جرم، برابر قانون جرائم رايانه‌اي با مجرم برخورد خواهد شد.

 

دستگیری 15 سارق و کشف 14فقره سرقت در زابل

 

فرمانده انتظامي شهرستان زابل از دستگيري 15 سارق و کشف 14 فقره سرقت در اجرای مرحله دهم طرح ذوالفقار خبر داد.

احمد ثمره حسینی در تشریح اين خبر اظهار داشت: در راستاي اجرای طرح ذوالفقار، که طی یک هفته گذشته با هدف پیشگیری از وقوع انواع سرقت و کنترل سارقان سابقه دار در سطح شهرستان زابل به اجرا در آمد، واحدهای گشتی هدفمندی در سطح شهرستان راه اندازی شد.
وی افزود: دراجرای مرحله دهم این طرح واحدهای مختلف انتظامی شهرستان با دستگیری 15 سارق سابقه دار، 14 فقره انواع سرقت را شامل 3 فقره سرقت اماکن خصوصی،4فقره سرقت محتویات داخل خودرو و7 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به دستگیری 21خرده فروش موادمخدر، کشف 380 کیلو گرم موادمخدر،9 هزار و 300 لیتر سوخت قاچاق، توقیف 34 دستگاه خودرو و 11 دستگاه موتورسيكلت متخلف، خاطرنشان کرد: دراین رابطه تمامی افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ ثمره حسینی در پايان با اشاره به تداوم این طرح درهفته های آتی از شهروندان خواست، به منظور ارتقای امنیت عمومی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را درخصوص سارقان و فروشندگان مواد مخدر با تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری سارق حرفه ای تجهیزات ترانس برق با 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.


سرهنگ حیدر علی کیخائی مقدم در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:  ماموران انتظامی شهرستان چابهار در ساعات نیمه شب هنگام گشت زنی هدفمند در خیابان امداد شهر چابهار فردی را که در حال قطع نمودن سیم و تجهیزات مسی یک دستگاه ترانس برق بود را مشاهده می کنند.
وی گفت: متهم 33 ساله با مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی دستگير شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: متهم که پس از انتقال به کلانتری چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجويي هاي تکمیلی پلیس به 4 فقره سرقت سیم های برق و دستگاه ترانس دیگر در سطح شهر چابهار اعتراف کرد.
سرهنگ "کیخائی مقدم" با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: با توجه به خسارات جبران ناپذیر سرقت های سیم و تجهیزات انتقال نیرو به اموال عمومی انتظار می رود شهروندان با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات پیرامون موارد مشكوك از طریق سامانه 110 پلیس را در ایجاد امنیت یاری کنند .

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: تکمیل پرونده کاربران فضای مجازی پليس فتا مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور فرمانده انتظامی شهرستان فقره سرقت مسلحانه شهرستان زابل یک فقره سرقت ثمره حسینی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های بخش انابد شهرستان بردسکن، ماموران انتظامی بخش انابد با انجام تحقیقات میدانی، سه متهم را حین فرار از صحنه جرم با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حالی که ۳ راس گوسفند را به همراه داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمود مختاری با اشاره به کشف ۱۸ راس گوسفند سرقتی دیگر از مخفیگاه متهمان افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت احشام و در مجموع به سرقت ۲۱ راس گوسفند اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش احشام سرقتی را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل