Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی استقلال در دیدار تیمش با تراکتور گل اول بازی را به ثمر رساند و در واقع با این گل طلسم گل‌نزدن‌هایش در لیگ بیستم را هم شکست. او در ادامه زننده یکی دیگر از گل‌های تیمش در این دیدار بود تا بازگشت خوبی به ترکیب آبی‌پوشان داشته باشد.

رسانه‌هایی از جمله girondins۳۳ و ۹۰min به بررسی درخشش این بازیکن با لباس استقلال پرداختند که باعث شد آبی‌پوشان ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاورند و به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول دیاباته در این دیدار نیز مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و از این گل به عنوان یک گل تکنیکی از مهاجم استقلال یاد کردند. استقلال در دیدار بعدی خود به مصاف سایپا می‌رود و سپس با نفت مسجدسلیمان بازی خواهد کرد.

کد خبر 580304 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با قرار گرفتن دوباره مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال و البته مصدومیت دردناک مهدی مهدی‌پور، جواد نکونام ترجیح داده جلال‌الدین ماشاریپوف را یک خط عقب‌تر به میدان بفرستد.

هافبک ازبکستانی استقلال که از ابتدای حضور در ترکیب تیمش توانسته بود با گلزنی حضور در پیراهن آبی را جشن بگیرد، در این بازی‌ها نشان داده می تواند در پست هافبک پشت مهاجم و بازیساز تیمش هم به خوبی بازی کند.

ستاره ازبکستانی که آخرین تاثیرگذاری مستقیم او در نتایج استقلال به پاس گل برابر استقلال خوزستان برمی‌گردد، امیدوار است در این پست هم بتواند از بازی برابر شمس آذر قزوین دوباره تاثیرگذاری مستقیمش را مجسم کند.

دیگر خبرها

  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید