Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@01:55:29 GMT

نوسازی ۱۶۰ تاکسی پیکان فرسوده در همدان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۴۰۰۳

نوسازی ۱۶۰ تاکسی پیکان فرسوده در همدان

میلاد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای طرح تبدیل تاکسی‌های پیکان فرسوده به تاکسی‌های جدید اظهار کرد: کار تخصیص وام ۵۰ میلیون تومانی به ۵۰ پیکان فرسوده در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه برای این منظور پرونده‌های در بانک در حال تشکیل است و منتظر هستیم سایت ایران‌خودرو باز شود و مبالغ به حساب آن واریز شود گفت: ۵۰ میلیون وام قرض‌الحسنه به حساب ایران خودرو واریز می‌شود که مابقی را نیز راننده پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان با اشاره به اینکه به خودروهایی که نوسازی می‌شوند اجبار کردیم یک دستگاه پوز داشته باشند که برای تحویل آن نیز معرفی به بانک انحام شده است افزود: این به عهده راننده است که یا از بانک‌های عامل کیوآر کد را تحویل و نصب کند و یا دستگاه کارتخوان در خودروی خود داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه نوسازی پیکان‌های فرسوده چه زمانی انجام می‌شود؟ اظهار کرد: قرار بود چهارم بهمن ماه سایت ایران‌ خودرو باز شود که امیدواریم از شنبه هفته آینده این کار انجام شود و نوسازی صورت گیرد.

کریمی با تاکید به اینکه پرونده بسیاری از رانندگان تشکیل شده تا پول به حساب ایران خودرو واریز و با اسقاط پیکان خودرو جدید تحویل داده شود خاطرنشان کرد: قرار است در مدت ۲۰ روز خودروهای جدید تحویل داده شود.

وی با تاکید به اینکه پس از این کار مرحله دوم نوسازی پیکان‌های فرسوده در شهر همدان آغاز می‌شود گفت: ۵۰ خودرو بر اساس مدل ماشین و فقط صرفا پیکان نوسازی می‌شوند که چون از سال ۷۹ پیکان فرسوده داریم اولویت به این خودروهاست.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان با اشاره به اینکه ابتدای امسال ۳۰۰ تاکسی پیکان فرسوده در شهر همدان بود که ۶۰ پیکان نوسازی شده و ۲۴۰ پیکان باقی مانده است عنوان کرد: اگر این ۵۰ پیکان هم نوسازی شوند ۱۹۰ خودرو باقی می‌ماند.

وی از نوسازی ۵۰ تاکسی پیکان فرسوده در مرحله دوم خبر داد و گفت: در مرحله دوم نیز بار دیگر ۵۰ پیکان نوسازی می‌شوند و خوشبختانه استقبال رانندگان خوبی بوده و متقاضی وام هستند تا خودروهای آنها نوسازی شود.

کریمی در پاسخ به اینکه چه زمانی تمام تاکسی‌‌های پیکان فرسوده از رده خارج می‌شوند گفت: تلاش بنده بر این بود کار تا پایان سال کار صورت گیرد اما فکر نمی‌کنم تا آن زمان به اتمام برسد، البته امسال ۱۶۰ پیکان فرسوده نوسازی می‌‌شوند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان میلاد کریمی ایران خودرو نوسازی تاکسی پیکان فرسوده معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری پیکان فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به ماده ۱۵ لایحه نرخ تاکسی ۱۴۰۳ گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها به سامانه ۱۳۷ پلاس گزارش دهند.

وی در ادامه افزود: بهتر است شهروندان عزیز برای حصول نتیجه موردنظر و همچنین سهولت کار، پرداخت‌ها را الکترونیکی انجام دهند و با اسکن QR کد روی شیشه تاکسی‌ها و اطلاع از نرخ کرایه‌ها، از طریق اپلیکیشن شهرزاد، کرایه را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه امسال میانگین افزایش نرخ کرایه‌ها ۴۵ درصد است. این رقم در سال ۱۴۰۲ نیز نسبت به سال ۱۴۰۱ همین مقدار افزایش داشت.

سرپرست سازمان تاکسیرانی در خصوص روند نوسازی‌ها هم گفت: امسال هم تسهیلات نوسازی ناوگان شرایط مناسبی دارد و درصدد افزایش سقف تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید هستیم تا تاکسیرانان کارمزد پایین‌تر و اقساط با زمان بیشتر داشته باشند و خیال‌شان از جایگزینی راحت باشد. همچنین برقی‌سازی ناوگان هم در دست اقدام است و به‌زودی فراخوان‌هایش اعلام خواهد شد.

کد خبر 6081238

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند
  • تاکسی های فرسوده همدان در انتظار نوسازی
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور