Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:17:29 GMT

 تعهدات نوسازی مدارس به شکل کامل عملیاتی شده است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۴۰۲۸

 تعهدات نوسازی مدارس به شکل کامل عملیاتی شده است

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در چهار سفر معاون عمرانی وزیر آموزش وپرورش در دو سال اخیر تمام تعهدات مدرسه سازی درسطح استان اردبیل به انجام رسیده است. 

احمدناصری در جلسه شورای آموزش و پرورش پارس‌آباد که با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس برگزار شد، اظهار کرد: ما خوشحال هستیم که با دعوت نماینده شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش سفری را به شهرستان‌های شمالی استان داشتند تا از نزدیک در جریان مطلوبیت کار در بخش توسعه فضاهای آموزشی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: جا دارد از همراهی خوب فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش مناطق شمالی استان قدردانی کنیم که در این سفر یک روزه از نزدیک فرصت بازدید از پروژه‌ها و شروع چهار پروژه آموزشی جدید را فراهم کردند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در کنار آغاز عملیات احداث چهار باب مدرسه در پارس‌آباد، بیله‌سوار، اصلاندوز و جعفرآباد معاون وزیر قول تکمیل نمازخانه‌ها، سالن‌ها و استخرهای نیمه تمام مدارس را با اعتبارات ملی و استانی دادند.


ناصری به سفر یکروزه رئیس سازمان نوسازی به شمال استان اشاره کرد و افزود: در این سفر قرار شد تا در کنار احداث چهار مدرسه جدید منابع اعتباری  برای توسعه سیستم گرمایشی و توسعه تجهیزات هوشمندسازی مدارس اختصاص یابد. 


وی خاطرنشان کرد:‌ این چهارمین سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به استان بود که قطعا منشأ آثار پرخیر و برکتی خواهد بود تا پروژه‌های نیمه‌تمام به سرانجام رسیده و زمینه و بستر کارهای شایسته در این بخش فراهم آید.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس پروتکل های بهداشتی آموزش و پرورش وزیر آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود سعادتی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در جلسه انتخابات مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز، عزیزانی هستند که فرهنگ متعالی و ارزشمند مدرسه‌سازی را سال‌هاست که در کشور عزیزمان ایران پایه گذاری کرده‌اند و در سال‌های اخیر، فضاهای آموزشی زیادی را به جامعه تحویل داده و به یک الگوی متفاوت از کار خیر تبدیل شده‌اند.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل خیرین مدرسه ساز در ارتقا نظام تعلیم و تربیت استان و کشور گفت: امروزه خیرین مدرسه‌ساز، نقش تأثیرگذاری را در تأمین آینده دانش‌آموزان مملکت اسلامی دارند، چرا که کار خیر و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در فرهنگ بخشش و وقف، یک فرهنگ دیرینه در ایران و فرهنگی ملی و دینی است؛ در گذشته کار خیر به کارهای شخصی و معیشتی افراد محدود شده بود ولی با باز شدن پای خیرین در حوزه مدرسه سازی، یک تحول فرهنگی بود و تلاش مضاعفی برای پیشرفت فرهنگی قابل توجه برای ارتقا آینده خانواده‌ها و جامعه بوده و هست.

سعادتی افزود: برادران مردانی آذر نه در استان آذربایجان‌شرقی و چه در سطح ملی، عزیزانی بوده اند که فراتر از یک محدوده جغرافیایی به نام آذربایجان شرقی، عمل کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان این که در سال‌های اخیر تصمیمات خوبی در استان گرفته شده است، یادآور شد: با سیاست‌های درست سازمان نوسازی مدارس کشور به تبع آن ادارات کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش در سال‌های اخیر، قسمت عمده پروژه‌های نیمه تمام در استان به بهره‌برداری رسیده است.

سعادتی بیان داشت: امروزه افتخار می‌کنیم که با همکاری شما عزیزان، ایمن‌ترین فضاها در کشور مدارس هستند.

این مقام مسؤول در دستگاه تعلیم و تربیت استان گفت: حدود ۳۰ درصد مدارس ما در استان آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است و از این باب جز استان‌های لازم التوجه هستیم چرا که جمعیت دانش‌آموزی در استان زیاد است. لازم به ذکر است که همکاری خیرین و دولت یک سرمایه ملی است و این سرمایه ملی باید علمی تر و دقیق‌تر خرج شود، و لذا باید تلاش کنیم تا برای این سرمایه اولویت بندی خوبی را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم تا با کمک شما عزیزان این اتفاق خوب در دوره جدید را شاهد باشیم و لذا بدانید که آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در کنار شما عزیزان هستند تا سقفی استاندارد و مقاوم را برای همه دانش‌آموزان عزیز داشته باشیم.

کد خبر 6084407

دیگر خبرها

  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • مدارس تخریبی شهرستان دشتی باید نوسازی شود