Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط زناشویی بازیگران هالیوود معمولا به مشکل می‌خورد و تعدادی از آن‌ها نیز جنجال‌های زیادی را برای این بازیگران در پی دارند.

در سال‌های اخیر در هالیوود طلاق‌های جنجالی صورت گرفته است. مواردی از آن‌ها به دادگاه کشیده شدند و برخی از آن‌ها نیز با اتهاماتی که دو بازیگر به یکدیگر زدند جنجال ساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیس ریچاد و چارلی شین

دنیس ریچارد بازیگر فیلم «جنگاوران اخترناو» پس از ۴ سال زندگی مشترک با چارلی شین، در سال ۲۰۰۶ درخواست جدایی می‌دهد. آن‌ها دو فرزند داشتند و ریچارد مدعی می‌شود که شین پارانویا به همین دلیل نمی‌گذارد که بچه هایشان واکسینه شوند. شین نیز همسر خود را فحاشی متهم کرد. همچنین در آن زمان گفته می‌شود که چارلی شین به مواد مخدر اعتیاد دارد. به دلیل دادگاه‌هایی که برگزار شد جدایی این دو نفر مدت زیادی طول کشید.

امبر هرد و جانی دپ

زندگی مشترک جانی دپ و امبر هرد در چند سال گذشته جنجال‌های زیادی داشته و امسال نیز یک دادگاه با حضور آن‌ها برای بررسی شکایت جانی دپ از مجله انگلیسی سان برگزار شد. مدت‌ها پیش عکسی از سوی امبر هرد با یک کبودی روی صورتش منتشر شده بود که گفته شد جانی دپ عامل آن بوده است. بعد از آن هم مدارکی منتشر شد که هرد به دست جانی دپ را بریده است. این ماجراها تاکنون دامن جانی دپ را گرفته و او مجبور شد که از بازی در فیلم «جانوران شگفت انگیز» کناره گیری کند.

جنیفر آنیستون و برد پیت

پیت و آنیستون پنج سال بعد از آنکه ازدواج کردند از یکدیگر جدا شدند. در آن زمان شایعاتی نیز از خیانت دو طرف به یکدیگر منتشر شده بود و چند ماه بعد برد پیت در فیلم سینمایی «آقا و خانم اسمیت» با آنجلینا جولی آشنا شد. پیت با آنجلینا جولی ازدواج می‌کند، اما این رابطه نیز سرانجام به جدایی می‌انجامد.

تام کروز و کیتی هلمز

وقتی که هلمز درخواست جدایی را داده بود، این زوج پنج سال زندگی مشترک داشتند و حاصل آن هم یک دختر بود. این طلاق برای تام کروز بسیار غیر منتظره بود. این دو نفر خیلی زود از هم جدا شدند و در رسانه‌ها خبرساز نشدند. اما چیزیکه این جدایی را جنجالی کرد این بود که تام کروز به دلیل ادعای رسانه‌ای که گفته بود او دخترش را ترک کرده است شکایت کرد و این رسانه را ملزم به پرداخت ۵۰ میلیون دلار به دلیل این اتهام دانست.

مدونا و شان پن

فقط سه سال از ازدواج این زوج می‌گذشت که مدونا در سال ۱۹۸۹ درخواست طلاق می‌دهد. گفته می‌شد این دو نفر رابطه خشونت باری با هم داشته اند، اما مدونا در دادگاه تایید کرد با وجود آنکه شان پن خیلی زود و به شدت عصبانی می‌شده است، اما هرگز او را کتک نزده است./باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سلمان فارسی» چه خبر؟

پیگیری‌های خبرنگاران حاکی از آن است عوامل سریال «سلمان فارسی» فاز ایران باستان را ادامه می‌دهند.

به گزارش فارس، در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود.

این فصل از نیمه‌مرداد ۱۴۰۲ در شهرک غزالی آغاز شد و پس از آن بخش‌های کوهستانی را که قسمت‌های زمستانی سریال می‌شود در شاهرود تصویربرداری شد.

این سریال با آغاز سال ۱۴۰۳ و فصل بهار مجددا به شهرک غزالی بازگشته است و با محوریت مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از این کار در سمنان ادامه یابد.

همچنین احسان ناظم بکایی روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» نیز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حجم بالای حضور بازیگران در این فصل گفت: فصل ایران باستان پر بازیگرترین فصل این سریال است و ۶۰ بازیگر به «سلمان» اضافه می‌شود.

ناظم بکایی با بیان اینکه بهار و تابستان پر خبری خواهیم داشت خاطرنشان کرد: به‌مرور نام این ۶۰ بازیگر اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است سریال «سلمان فارسی» در سه دوران تاریخی امپراتوری بیزانس، امپراتوری ساسانی و صدر اسلام به تصویر می‌کشد.

این سریال ۶۰ قسمتی که توسط داوود میرباقری در حال ساخت است از ۱۰ دی ۱۳۹۸ آغاز شد و انتظار می‌رود پخش «سلمان فارسی» از سال ۱۴۰۵ آغاز شود.

ازجمله بازیگران این سریال که تاکنون نام آن‌ها رسانه‌ای شده است می‌توان به علیرضا شجاع نوری، فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، داریوش فرهنگ، علی دهکردی، احترام برومند، ستاره اسکندری، چنگیز جلیلوند و تورج نصر و... اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • فیلم جدید پارسا پیروزفر و شهاب حسینی فردا اکران نمی‌شود
  • چیزی کم ندارم فقط به دنبال همدم بودم ! | انگار جای زن و مرد در زندگی ما عوض شده است
  • احمقانه‌ترین دلیل‌های دنیا برای طلاق
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • افزایش آمار ازدواج در گچساران
  • مردی همسرش را به دلیل درخواست طلاق کشت
  • عکس| دورهمی بازیگران سریال چاردیواری بعد از ۱۵ سال
  • خرید جنجالی رئال درخواست جدایی داد!