Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@00:34:44 GMT

اکران «لافکادیو» در سایت کانون پرورش فکری

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۴۰۹۸

اکران «لافکادیو» در سایت کانون پرورش فکری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در گام دوم اکران مجازی فیلم‌تئاترهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز چهارشنبه اول بهمن ۱۳۹۹ تئاتر «لافکادیو» در پایگاه اینترنتی کانون نمایش داده می‌شود.

این نمایش داستان شیر جوانی است که عاشق باران می‌شود. او در جنگل زندگی می‌کند و روزی شکارچی وارد جنگل می‌شود و شیر جوان او را می‌بلعد و تفنگش را صاحب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تمرین زیاد تبدیل به تیرانداز ماهری می‌شود و مورد توجه رئیس سیرک قرار می‌گیرد و به شهر نقل مکان می‌کند. ابتدا اسم لافکادیو را برایش انتخاب می‌کنند و کم کم به عادات انسانی روی می‌آورد تا اینکه... 

نمایش «لافکادیو» از تولیدات سال ۱۳۸۰ مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نویسندگی، طراحی و کارگردانی امیر مشهدی‌عباس است. در این نمایش ابوالفضل نجاری، حامد زحمت‌کش، علی نجفی، عمار پیران، یاسر نیک‌صفت و مجید مولایی به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

فائزه فیض‌شیخ الاسلام (طراحی و ساخت ماسک)، سمیه همایی (طراحی لباس)، ابوالفضل همتی آهویی (طراحی پوستر و بروشور)، حسن دادشکر (طراحی نور) و علیرضا حسین‌پور (طراحی و ساخت دکور) را برعهده داشته‌اند.

شعرهای این نمایش را امیر مشهدی‌عباس سروده و محمد فرشته‌نژاد در ساخت موسیقی و اجرا با او همکاری داشته است.

در گام دوم طرح «نمایش‌نما» قرار است تا پایان امسال روزهای چهارشنبه هر هفته، یک فیلم‌تئاتر در پایگاه اینترنتی کانون بارگذاری و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

۲۴۱۲۴۵

کد خبر 1478120

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اکران آنلاین کانون پرورش فکری تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: در نمایش باغ آرزو نویسندگی و کارگردانی یلدا دهجوریان، هنرمندان تئاتر نیشابور مانند مهدیار زرگرانی، علی بهمنی، معین جهان تیغ، رضا آتشگاهی، عرفان عابدی، ثمین طالبی، ستایش بختی، فرنوش ابوالفضلی، اسرا خالصیان، یلدا طلایی، بهار حسین آبادی، مائده اوسدی، طنین حصارچه و نگین ابراهیمی به ایفای نقش پرداخته اند.   حمیدرضا آتشی درباره داستان این نمایش خاطرنشان کرد: این نمایش درباره رویاپردازی‌ها و آرزو‌های عجیب و غریب گنجشکی است که برایش دردسر‌های فراوانی به دنبال دارد.   وی ادامه داد: نمایش باغ آرزو از اول تا دهم اردیبهشت، ساعت ۱۸ بعدازظهر در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور به روی صحنه می‌رود.

دیگر خبرها

  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت