Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان در امور جوانان از انتشار فراخوان جذب طرح های توانمندسازی سازمان های مردم نهاد در حوزه کارآفرینی اجتماعی از سوی معاونت جوانان دستگاه ورزش و جوانان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ "گلاویژ فتاحی" با اعلام خبر انتشار فراخوان جذب طرح های توانمندسازی سمن های جوانان در حوزه کارآفرینی اجتماعی از سوی این معاونت تصریح کرد؛ هم اکنون این فراخوان بر روی سامانه؛ http://saman.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
msy.gov.ir قابل مشاهده است.   وی همچنین اظهار داشت؛ طرح های ارسالی که از طریق این فراخوان جذب خواهند شد باید دارای شرایط زیر باشند: سازمان مردم نهاد ارائه دهنده طرح باید دارای کد کاربری، رمز عبور، شماره حساب حقوقی به نام سمن واعتبارنامه معتبر از وزارت ورزش وجوانان باشد. طرح ارائه شده می بایست درحوزه "کارآفرینی/ کسب و کار اجتماعی" بوده و برآورد مالی آن تا سقف 100میلیون ریال باشد.   "فتاحی" در خصوص نحوه پذیرش طرح ها اظهار داشت؛ طرح های پیشنهادی به شورای داوری استان ارجاع و پس از بررسی و اعلام نظر داوران و تایید اداره کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان جهت اجراء به سمن ها ابلاغ خواهند شد.   معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خاطر نشان کرد؛ متقاضیان و صاحبان طرح های حوزه کارآفرینی و کسب و کارهای اجتماعی تا 18 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مذکور اقدام نمایند و این تاریخ تمدید نخواهد شد.   وی افزود؛ طی فراخوان برگزاری "کارگاه های توانمندسازی سازمان های مردم نهاد جوانان" با موضوعات مختلف نیز که در آبانماه امسال بر روی سامانه مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت 10 کارگاه از مجموع 18 مورد پیشنهادی در شورای داوری تایید و برای اجراء به سمن های متقاضی واگذار شده است.    

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان معاون امور جوانان حوزه کارآفرینی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دهقان افزود: اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای نخستین بار به ورزش و جوانان استان تخصیص یافته است که می‌تواند به ارتقاء و پیشرفت این حوزه کمک شایانی کند.
وی ادامه داد: انعقاد قرارداد با هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی، برگزارش برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و همایش‌های کشوری از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای این اعتبار است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از تعیین و تکلیف طرح‌های عمرانی با پیشرفت ۷۰ درصد خبر داد و گفت: وزیر ورزش و جوانان وعده داده امسال با تخصیص اعتبار از محل بودجه ۱۴۰۳ این طرح‌ها را به اتمام برساند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • فراخوان مردمی «وعده صادق» در استان گلستان منتشر شد
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • در دیدار چهره به چهره وزیر ورزش با کاپیتان های تیم های ملی چه گذشت؟
  • فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق
  • برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد
  • ضرورت تأمین زیر ساخت‌های لازم برای توانمندسازی نیروی انسانی
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر