Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه رقابت های لیگ دو از نماینده بم پذیرایی می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته پنجم از رقابت های لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور در حالی امروز با برگزاری شش دیدار پیگیری می شود که نماینده فوتبال استان مقابل شهرداری بم به میدان می رود .

این دیدار از ساعت 14 امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در حال حاضر در رده پنجم جدول رده بندی و تیم شهرداری بم در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

نماینده فوتبال استان ، با به دست آوردن دو پیروزی ،  یک تساوی و یک باخت و کسب 7 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

تیم شمس آذر قزوین در فصل های اخیر لیگ دو با نام کاسپین در لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور حاضر شده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین شمس آذر لیگ دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه بین دانش و صنعت تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، گفت: رابطه دانش و صنعت بسیار مهم است، دانشجویی که رشته کشاورزی می‌خواند، باید عملاً و حضوری به زمین کشاورزی برود و از نزدیک ببیند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعد از ظهر امروز در دیدار با روسای دانشگاه، مسئولین نهاد رهبری و دانشجویان دانشگاه‌های استان قزوین که در محل دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار داشت: خداوند راجع به مؤمنین در سوره توبه می‌فرماید «این‌ها ولی یکدیگر هستند و امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند»، خدای متعال راجع به این جماعت می‌فرماید «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرّقوا».

وی بیان کرد: لازم است در قزوین بیش از 50 جلسه قرآنی برگزار شود، یعنی باید اساتید مستعد و روحانیون معزز در مساجد، دانشگاه‌ها و مدارس در سطوح گوناگون و برای اقشار مختلف جلسات تفسیر قرآن داشته باشند، این قرآن را زنده می‌کند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: هر مسجد نماز جماعت دارد، اما در عین حال امام‌المساجد یا ام‌المساجد آن جایی است که نماز جمعه برگزار می‌شود، خوب است این چشمه‌های مساجد کوچک‌تر به مساجد بزرگ‌تر محلات بپیوندند و تبدیل به نهر شوند، این نهرها هم به اقیانوس نماز جمعه بیایند و آنجا قرار من و شما باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: اگر چنین جمعی با محوریت قرآن در هر شهری باشد، در آن جمع مدیران لایق و شایسته در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، آموزشی، صنعتی، کشاورزی و حوزه‌های مختلف دیده می‌شوند، این‌ها همدیگر را می‌بینند و پرورش پیدا می‌کنند، اگر هم عیب و ایرادها و اشکالاتی در عرصه‌های مدیریتی استان هست آنجا با اخوت ایمانی و برادری دینی برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: ما اگر بخواهیم آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعا» تحقق پیدا کند، باید یک محفل قرآنی در هر شهر برگزار شد، در این محفل مسئولین محترم، استاندار محترم، فرماندار محترم، شهردار محترم، مدیران کل، مخصوصاً مدیران و مسئولان فرهنگی پای قرآن جمع شوند، جای چنین محفلی در جامعه ما خالی است.

عابدینی یادآور شد: رسول اکرم (ص) فرمودند «علیکم بالقرآن»، حضرت فرمودند جان شما و قرآن، قرآن را امام و قائد خود قرار دهید، قرآن باید شما را امامت و رهبری کند و به صورت کاربردی و راهبردی دستتان را بگیرد و شما را آبرومندانه و مقتدرانه از پیچ و خم فتنه‌ها عبور دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطر نشان کرد: رابطه دانش و صنعت بسیار مهم است، دانشجویی که رشته کشاورزی می‌خواند، باید عملاً و حضوری به زمین کشاورزی برود و از نزدیک ببیند که این گندم، جو، درخت و نهال چطور رشد می‌کند و محصول می‌دهد، اگر کسی ساختار و بافت کشاورزی و رشد، رویش، درخت و دانه را نداند نمی‌تواند با آیات قرآن ارتباط بگیرد.

وی اظهار کرد: یا برای مثال باید دانشجو به کارخانه برود، صنعتگران را از نزدیک ببیند و تجارب آن‌ها را بشنود، علم خالص به کار نمی‌آید و صرفاً تجربه هم کمتر پیشرفتی را موجب می‌شود اما اگر پیوند بین علم و تجربه اتفاق بیفتد معجزه می‌کند.

عابدینی عنوان کرد: رابطه اخلاق، اخلاص، تهذیب با علم نیز بسیار حائز اهمیت است، علم یک موجود نازپرورده است که در قلوب متکبر، گناهکار، غافل و بی‌نماز از آن سوءاستفاده می‌شود، در روایات آمده هر کس چهل شبانه‌روز خود را برای خدا خالص کند چشمه‌های حکمت در دلش می‌جوشد و بر زبانش جاری می‌شود، معلوم می‌شود که مدیران، مسئولان، نهادهای دانشگاه‌ها، روحانیون معظم و اساتید گرانقدر باید روی تهذیب خود و دانشجویان کار کنند و این دغدغه جدی آنان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: گاهی ما بافته‌ها و ساخته‌های فکر خود را به خورد دانشجو می‌دهیم و تصور می‌کنیم این‌ها دانشجویان را به جایی می‌رسانند، خدای متعال در آیه 96 سوره نحل می‌فرماید هر آنچه برای دنیا باشد فنا می‌شود و تاریخ مصرف دارد اما چیزی که متعلق به باشد ماندگار است.

عابدینی تصریح کرد: گاهی برخی می‌گویند برای انجام فلان کار، پول، ساختمان یا نیرو نداریم، باور بفرمایید آن‌هایی که در این عالم کارهای بزرگی انجام داده‌اند، نه تنها هیچ کدام از این امکانات نداشته‌اند، بلکه حتی مانع‌تراشی‌های فراوان هم نتوانسته مانع کار آن‌ها شود، یکی از این بزرگان امام خمینی (ره) بود.

وی یادآور شد: امام راحل دنیا را تحت تأثیر خود قرار دادند، آن موقعی که امام (ره) کار خود را آغاز کرد، حتی حوزه‌های علمیه هم با ایشان هماهنگ نبودند، شاه و دستگاه شاه که مجریان منویات آمریکا و اسرائیل بودند، همه این‌ها مقابل امام (ره) ایستاده بودند، امام (ره) نیرو، نفر و ارتش نداشت اما فرمود ای شاه من تو را نصیحت می‌کنم، بعد از مدتی هم فرمود ای شاه من تو را از این مملکت بیرون می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • رابطه بین دانش و صنعت تقویت شود
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور