Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وحید جلال زاده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: رئیس جمهور امروز به نمایندگان اهانت کرده و گفته است آن‌ها کسانی هستند که ۴ عمل اصلی را بلد نیستند و هر کس دو کلاس سواد داشته باشد، متوجه می‌شود که کمیسیون تلفیق به جای ادبیات اقتصادی، ادبیات سیاسی به کار می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شما که می‌گویید ۲۷ سال تجربه بودجه نویسی دارید، اکنون چه بر سر مملکت آورده‌اید؟ اگر مجلس کلیات بودجه ۱۴۰۰ را که بودجه فروپاشی بود، رد می‌کرد، رئیس جمهور جرأت اهانت به مجلس را نداشت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس متذکر شد: رئیس جمهور از اسفند سال گذشته از محل کار خود خارج نشده است و ببینید که با ۷ سال بودجه‌نویسی خود چه بر سر مردم آورده است.

جلال زاده تاکید کرد: رئیس مجلس و هیئت رئیسه چرا اجازه می‌دهند که روحانی به مجلس توهین کند؟ نمایندگان باید با رد کلیات جواب رئیس جمهور را دهند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: درباره رد یا قبول کلیات لایحه بودجه در صحن علنی و توسط همکاران تصمیم‌ گرفته می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کسی حق اهانت به نمایندگان و مجلس را ندارد، اظهار داشت: کسانی که ادعا می‌کنند خیلی بلدند و باسوادند، این وضع را برای مردم بزرگ ایران به وجود آورده‌اند. رئیس‌جمهور حق نداشت که در جلسه امروز هیئت دولت به مجلس اهانت کند.

کد خبر 5126580 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: وحید جلال زاده صحن مجلس علی نیکزاد حسن روحانی صحن مجلس مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف ایالات متحده امریکا رزمایش اقتدار ۹۹ شورای حل اختلاف کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ محمدجواد ظریف سعید خطیب زاده دفاع مقدس محمد جواد ظریف حسن روحانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070060 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرایم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد
  • موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی
  • طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرائم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد
  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • منابع و مصارف بودجه تبدیل به قانون شده است
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود