Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@20:16:37 GMT

سرمربی پیشین نساجی رسما در شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۴۳۵۲

سرمربی پیشین نساجی رسما در شهرخودرو

سرمربی پیشین نساجی مازندران به عنوان دستیار جدید مهدی رحمتی در شهرخودرو انتخاب شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید فاضلی سرمربی پیشین تیم فوتبال نساجی که هفته پیش از هدایت این تیم برکنار شد به عنوان دستیار جدید مهدی رحمتی در شهرخودرو انتخاب شد.

این مربی که مدیران نساجی تصور می کردند می‌تواند در قالب سرمربی به این تیم کمک کند با گذشت ۱۱ هفته از شروع لیگ نساجی را در رده چهاردهم جدول به مجید جلالی تحویل داد تا از کار برکنار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بعد از این برکناری مسئولان باشگاه شهرخودرو به درخواست مهدی رحمتی این مربی را به عنوان دستیار وی انتخاب کرده و قرار است وی بعد از بازی امروز کار خود را در شهرخودرو آغاز کند.

وحید فاضلی شب گذشته در مشهد حضور داشت و مذاکرات نهایی را با این باشگاه انجام داد.

پیش از این امید روانخواه دستیار رحمتی شده بود اما هنوز تکلیف وی برای ادامه همکاری با شهرخودرو مشخص نیست و به نظر می‌رسد وی نیز از این باشگاه جدا شود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر نساجی مازندران وحید فاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم زندان برای ۲ مقام ارشد فوتبال چین

دو مقام ارشد فوتبال در چین به اتهام رشوه به زندان محکوم شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دادگاه‌های چین روز سه‌شنبه احکامی را در پرونده‌های فساد علیه دو مقام فوتبال صادر کردند که بر این اساس چن یونگلیانگ معاون پیشین دبیرکل اتحادیه فوتبال چین به 14 سال و دونگ ژنگ مدیرعامل پیشین سوپرلیگ چین به هشت سال زندان محکوم شدند.

دادگاه شهر ژیانینگ در استان هوبی روز سه‌شنبه چن یونگلیانگ را به دلیل دادن و دریافت رشوه به 14 سال زندان محکوم کرد. دادگاه شهرستان شهر جینگژو نیز دونگ ژنگ را به دلیل دریافت رشوه به هشت سال زندان محکوم کرد.

رونالدو آقای از دست دادن موقعیت گلزنی در لیگ عربستان

در چین، کمپین مبارزه با فساد در فوتبال از نوامبر 2022 آغاز شده است. تحلیلگران خاطرنشان کرده‌اند این کمپین رکوردها را در مدت زمان و تعداد دستگیری‌ها شکسته و آن را به بزرگ‌ترین کمپین مبارزه با فساد در تاریخ فوتبال چین تبدیل کرده است.

در پایان ژانویه سال جاری، دادگاه بین‌المللی شهر هوانگشی استان هوبی، چن ژیوآن رئیس پیشین اتحادیه فوتبال چین را به دریافت رشوه و کسب ثروت به مبلغ بیش از 81 میلیون یوان (حدود 11.4 میلیون دلار) متهم کرد.

کمیسیون بازرسی انضباطی استان هوبی حزب کمونیست چین در فوریه 2023 گزارش داد که چن ژیوآن به دلیل مشکوک بودن به نقض قانون و انضباط تحت بازجویی قرار گرفته و از تمام سمت‌هایش برکنار شده است.

در مارس 2023، هوانگ سونگ رئیس دپارتمان مسابقات فدراسیون فوتبال چین و وانگ شیائوپینگ رئیس کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال چین و در ماه اوت، سرمربی پیشین تیم ملی مردان چین هم مورد بازجویی قرار گرفتند.

همچنین در ماه اکتبر، دو ژائوکای معاون پیشین اداره کل دولتی تربیت بدنی و ورزش جمهوری خلق چین در یک پرونده فساد بازداشت شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • پاسخ دستیار قلعه‌نویی به انتقادات جوانگرایی
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین!
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • حکم زندان برای ۲ مقام ارشد فوتبال چین