Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@11:05:17 GMT

طرف عراقی عامل ازدحام کامیون در مرز شیخ صله است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۴۳۶۴

طرف عراقی عامل ازدحام کامیون در مرز شیخ صله است

ایسنا/کرمانشاه طی چند روز اخیر شاهد ازدحام کامیون‌ها در مرز شیخ صله و ایجاد صف‌های طولانی در محدوده این مرز هستیم. ناظرگمرکات استان کرمانشاه دلیل اصلی این ازدحام را متوجه طرف عراقی می‌داند که نسبت به قیمت تخلیه و بارگیری کالاهای لیفتراکی اعتراض دارند.

خلیل حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مشکلاتی که طی روزهای اخیر در مرز "شیخ صله" ایجاد شده، اظهار کرد: دلیل اصلی ازدحام کامیون‌داران اعتراض طرف عراقی به قیمت تخلیه و بارگیری کالاهای لیفتراکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای برخی کالاهای خاص، تخلیه کامیون و بارگیری مجدد آن برای ورود به عراق باید از طریق لیفتراک‌های ایرانی انجام شود که عراقی‌ها به نرخ این کار اعتراض دارند.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه معتقد است، اعتراض به قیمت‌ها، به دلیل پایین آمدن ارزش پول عراق در برابر ریال ایران ایجاد شده است.

حیدری تاکید کرد: هزینه و قیمت لیفتراک‌ها نیز هیچ ارتباطی با گمرک ندارد و فرمانداری و سازمان همیاری شهرداری‌ها باید پاسخگوی موضوع باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون شاهد ازدحام کامیون در مرز شیخ صله هستیم، خاطرنشان کرد: این ازدحام صرفا برای کامیون‌هایی است که کالای لیفتراکی دارند و برای سایر کالاها مشکلی نداریم و تردد صورت می‌گیرد.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه از رایزنی برای حل این مشکلات خبر داد و ابراز امیدواری کرد به زودی از این ازدحام کاسته شود.

حیری با بیان اینکه هم اکنون بسیار بیشتر از ظرفیت مرز شیخ صله تردد کامیون از آن صورت می‌گیرد، عنوان کرد: ظرفیت این مرز 70 تا 80 کامیون در روز است، اما تردد روزانه در حال حاضر به 200 کامیون هم رسیده که البته مشکلی برای تردد این تعداد نداریم.

وی یادآور شد: جاده دسترسی مرز شیخ صله از نظر زیرساختی مشکلاتی دارد که گاهی باعث کندی تردد می‌شود و دستگاه‌های متولی باید فکری به حال این موضوع بکنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كرمانشاه مرز صادرات ازدحام کامیون مرز شیخ صله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم عراق از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  عراقی‌ها برای دومین روز پیاپی به خیابان‌ها آمدند و در حمایت از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی ابراز خوشحالی کردند.
در بغداد تعدادی از جوانان با تجمع در دو منطقه الصالحیه و میدان التحریر، علیه رژیم صهیونیستی شعار سر دادند و پاسخ ایران را نوید بخش تسریع در شکست رژیم صهیونیستی توصیف کردند.
در استان بابل عراق هم شهروندان عراقی بطور خودجوش به خیابان‌ها آمدند و از موشک باران صهیونیست‌ها ابراز خرسندی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
در استان بصره نیز شیوخ عشایر با تجمع در مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی را به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در بصره تبریک گفتند.....
مصاحبه شوندگان
شهروند عراقی
هیثم الخزعلی - کارشناس مسائل سیاسی

دیگر خبرها

  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • صف‌های مردم برای ترک اراضی اشغالی ادامه دارد + فیلم
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • سخت گیری افغانستان برای تردد ناوگان ایرانی
  • شهیدی که عراقی‌ها فکر می‌کردند آدم‌خوار است!
  • ازدحام صهیونیست‌ها پشت مرز‌های مصر از ترس حمله ایران+ فیلم
  • (ویدئو) شکستن شیشه‌ها و ازدحام در کنسرت معین در وان ترکیه
  • واکنش رامبد جوان به «دشمن خدا»
  • حمایت مردم عراق از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی