Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهادکشاورزی شهرستان عجبشیر از نهایی شدن پرورش سیست آرتمیا و بیومس آن در این شهرستان خبر داد.

 احمد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران،  از نهایی شدن پروژه ۵۵ هکتاری پرورش آرتمیا در شهرستان عجب شیر خبر داد و افزود: این طرح در سطح ۵۵ هکتار به عنوان خلیج پرورش آرتمیا و در سطح یک هکتار پرورش جلبک برای تغذیه آرتمیاهای تولیدی با اعتباری بالغ بر۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از کل مبلغ هزینه شده ۱۵ میلیارد به صورت تسهیلات دولتی و مابقی بصورت آورده شخصی در طول چندین سال هزینه شده، در مطالعات اولیه حجم تولید سالانه سیست آرتمیا ۴ تن و بیومس آرتمیا ۱۰ تن در سال برآورد شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، اخیراً با همکاری پژوهشکده بیوتکنولوژی شمالغرب کشور در راستای پرورش جلبک به صورت سه استخر با تیمارهای مختلف در فاز مطالعاتی بوده و اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال در مراحل اولیه برآورد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند ۴ - ۲ اتلتیکومادرید + ویدئو؛ دیوار زرد در نیمه نهایی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # اتلتیکو مادرید سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ تن قارچ‌خوراکی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود
  • کشت دانه‌روغنی‌کلزا در میاندوآب ۲ برابر شد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • تولید بیش از ۷۰۰ تن ماهی سردآبی در استان یزد
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • خلاصه بازی دورتموند ۴ - ۲ اتلتیکومادرید + ویدئو؛ دیوار زرد در نیمه نهایی
  • آبگیری و راه‌اندازی مزارع پرورش آرتمیا در مجتمع فسندوز چهار برج آغاز شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال