Web Analytics Made Easy - Statcounter

منطقه ۲۲ تهران یکی از جدید ترین و ایده آل ترین مناطق حال حاضر در تهران است... - اخبار بازار -

منطقه 22 تهران یکی از جدید ترین و ایده آل ترین مناطق حال حاضر در تهران است که پروژه های عظیم ساختمانی در آن در حال اجراست! این منطقه به دلیل شرایط محیطی و همچنین آب و هوایی به عنوان ایده آل ترین منطقه تهران برای سکونت انتخاب شده است که به زودی با پیشرفت در این منطقه شاهد اتفاقات خوب و مناسبی در آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بیشتر ویژگی های محیطی و همچنین جغرافیایی آن سبب تشکیل ساختمان ها و شرایط زندگی ایده آلی در این منطقه شده است. ما در ادامه می خواهیم به معرفی و بررسی بهترین و محبوب ترین پروژه ساختمانی در منطقه 22 بپردازیم که بررسی آن خالی از لطف نیست!

بررسی محبوب ترین پروژه ساختمانی منطقه 22 تهران که ارزش خرید دارد!

همانطور که اشاره نمودیم منطقه 22 یکی از ایده آل ترین و منحصر به فرد ترین مناطق تهران برای زندگی است که دسترسی آن به اتوبان های همت و.... و همچنین نزدیکی آن به مناطق دیدنی و گسترده تهران همچون پارک جنگلی چیتگر، مجموعه ورزشی آزادی : شامل استادیوم آزادی ، دریاچه آزادی ، هتل المپیک ، آکادمی فوتبال، ایران مال، پارک جنگلی وردآورد و.... از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود. در ادامه به محبوب ترین پروژه ساختمانی ای اشاره می کنیم که اطلاعات تکمیلی و کامل تر آن در سایت  دیار 22  موجود است.

پروژه برج آترا محبوب ترین و ایده آل ترین پروژه در منطقه 22

بررسی اجمالی:

این پروژه یکی از مناسب ترین پروژه های ساختمانی در منطقه 22 است که مشخصات اجمالی آن به شرح زیر می باشد:

مساحت کل 820 متر مربع

تعداد طبقات برج آترا:  17 طبقه ( 3 طبقه منفی 1، 1 طبقه لابی ، 13 طبقه مسکونی )

تعداد واحدها : در هر طبقه 6 واحد در مجموع 87 واحد مسکونی

17 طبقه اسکلت بتنی ، 13 طبقه مسکونی دیوار چینی به اتمام رسیده و در حال سفیدکاری می باشد

بررسی امکانات ویژه در برج آترا

از جمله ویژگی هایی که در این برج وجود دارد می توان به لابی، هلی پد، سالن های ورزشی و بدن سازی و... اشاره نمود که در بهترین شکل ممکن در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

سخن آخر...

همان طور که اشاره نمودیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط واحد ها و همچنین پیش خرید آن ها می توانید به سایت دیار 22 مراجعه کنید و اطلاعات خود را در این زمینه کامل تر کنید. برای ارتباط سریع تر لطفاً از طریق شماره تلفن های موجود در سایت، اقدام کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایده آل ترین محبوب ترین ترین پروژه منطقه 22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی منطقه ۶ شهرداری تهران، بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی و توسعه حمل و نقل پاک در سطح منطقه تاکید داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندیزاده، مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران، علیرضا صادقی بخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

شهریار افندیزاده ضمن بازدید از اقدام‌های انجام شده و تعدادی از طرح‌های ترافیکی منطقه ۶ گفت: با توجه به موقعیت مرکزی و عملکرد فرا منطقه‌ای و همچنین تمرکز مراکز مهم آموزشی، اداری، تجاری، فرهنگی و تفریحی، این منطقه یکی از پر رفت و آمدترین مناطق پایتخت به شمار می‌آید و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران افزود: آغاز عملیات اجرایی ساخت پایانه حمل و نقل عمومی، راه‌اندازی ۳ جایگاه سوخت کوچک مقیاس، نصب سازه‌های ترافیکی (دروازه‌ای و صلیبی)، ۲۰۰ پنل دیوار صوتی در بزرگراه کردستان، اجرای بیش از ۳۴ کیلومتر گاردریل و ۵ کیلومتر حفاظ طولی میانی، ۱۴۷ متر حفاظ بتنی طولی، نصب ۴۸۸ تابلو ترافیکی، احداث ایستگاه‌های بی. آر. تی، مطالعات شبکه و تغییر جهات، انجام اصلاح هندسی با رویکرد ایمن سازی، از اهم پروژه‌های منطقه ۶ در حوزه حمل و نقل می‌باشد.


افندیزاده با اشاره به وجود بزرگترین پایانه مرکزی شهر در این منطقه گفت: از مهمترین پروژه‌هایی که می‌بایست در این منطقه اجرا گردد، می‌توان از یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی، ضرورت شناسایی و ساماندهی ترافیکی در نقاط توزیع و جذب سفر و همچنین نظم بخشی منطقه‌ای و شهری با اجرای پروژه پارک حاشیه‌ای نام برد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در پایان با تاکید به سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک، به منظور توسعه حمل و نقل پاک در این منطقه، از شهرداری منطقه ۶ خواست تا گزارشی از مکان‌یابی ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی، مکان‌یابی مسیر‌های قابل توسعه در استفاده از دوچرخه و اسکوتر در معابر و شریان‌های پرتردد تهیه و برای بررسی بیشتر در کمیته‌های کارشناسی به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ارسال کند.

افندیزاده همچنین با عنایت به وجود خوابگاه دانشجویان در محدوده خیابان کارگر شمالی و دانشگاه تهران در محدوده میدان انقلاب اسلامی و همچنین وجود بوستان لاله، خواستار ارسال نیازمندی‌های این منطقه برای احداث پارکینگ عمومی و طبقاتی شد تا ضمن مطالعات جامع و بررسی آن اقدام‌های بعدی انجام گیرد.

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران / ارزش پول ملی در ۴ دهه چقدر کاهش یافت؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • نرخ خرید بازار مسکن در تهران؛ خرید مسکن در زمزم با ۲.۵ میلیارد
  • مزایده
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه در قم
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری