Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان قم در واکنش به اظهارات سخنگوی ستادملی کرونا در مورد قم گفت: پیگیری این موضوع با تشکیل پرونده قضایی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام و المسلمین مظفری گفت: پس از اظهارات غیرکارشناسی و خلاف واقع معاون وزیر بهداشت در جلسه ستاد ملی کرونا و با توجه به وصول گزارشات متعدد مردمی و ابراز گلایه آحاد مردم شریف و متدین قم به دادستانی، پیگیری این موضوع با تشکیل پرونده قضائی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان قم افزود: از آنجا که حسب گزارشات کارشناسان مربوطه، میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر مقدس قم به ویژه در مراسم عبادی، سیاسی جمعه مطلوب ارزیابی شده است، دستگاه قضائی ابتدا به مشارالیه تاکید می‌نماید با فوریت نسبت به جبران خطای خود اقدام نماید در غیر این صورت با جدیت نسبت به وظیفه ذاتی خود اقدام خواهد نمود.

سخنگوی ستاد ملی کرونا: از  ائمه جمعه و مردم شریف استان قم عذرخواهی می‌کنم

در هیمن رابطه علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی کرونا صبح چهارشنبه با انتشار پیام صوتی با بیان اینکه در ارتباط با صحبت‌های من در جلسه ستاد ملی کرونا درباره برگزاری سوگواره حدیث غربت و مردم قم سو برداشت شده است، گفت: ما در ستاد ملی کرونا همیشه وضعیت شیوع کرونا و بیماران کرونایی ۳۱ استان را تحلیل و بررسی می‌کنیم و با توجه به شرایط خاص و ایجاد شده در کشور، خوشبختانه روند کنترل بیماری به ثبات رسیده است.

سخنگوی ستاد ملی کرونا با اشاره به اینکه ما نگران ایجاد موج بعدی کرونا در کشور هستیم، افزود: درباره موج بعدی شیوع کرونا در کشور تذکراتی را به استان‌ها می‌دهیم و صحبت‌هایی که درباره بحث رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در قم شد بر اساس گزارش‌های رسیده به ما بود و ما موظف به تاکید به رعایت بیشتر پروتکل‌ها در استان‌ها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه جملات و نکاتی در جلسه اخیر ستاد ملی کرونا شد، که صرفاً قصد تذکر و رعایت پروتکل‌ها بود و به هیچ وجه قصد اهانت به مردم قم، علما، امام جمعه و سایر افراد بزرگ در قم را نداشتم و ندارم، ادامه داد: در این زمینه اگر از صحبت‌های من سو برداشتی شده قصد ما، فقط کنترل بیماری و رعایت پروتکل‌ها بوده است و قصد دیگری وجود نداشته است.

لازم به ذکر است که روز‌های گذشته فیلم مربوط به بخشی از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا منتشر شد که در آن وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نسبت به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قشم و قم، انتقاد کرده اند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه «من لحظه به لحظه این وضعیت را رصد می‌کنم.»، نسبت به هجوم مسافران به قشم انتقاد کرد.

در ادامه، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با انتشار تصاویری از شهر قم مدعی شد: «ما حتماً شاهد پیک جدیدی از بیماری کرونا در قم خواهیم بود! هیچ گونه پروتکلی در قم رعایت نشده است؛ نه در نماز جمعه‌ای که برگزار کردند این پروتکل‌ها رعایت شد و نه بسیاری از افراد ماسک دارند، فقط ۳۰ درصد از ماسک استفاده کرده اند. مردم در صف ایستادند و قطعاً ما دچار بیماری خواهیم شد و کسانی که با این بی مبالاتی این برنامه ریزی‌ها را می‌کنند بدون تعارف مسئول مرگ مردم ما در پیک بعدی هستند.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: شاخص آلودگی هوا انتخابات 1400 کاظم صدیقی ویروس کرونا فائزه هاشمی علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا پرونده قضایی کرونا در قم سخنگوی ستاد ملی کرونا پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که با حضور حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور برگزار شد، گفت: پیش نماز‌های ما باید به مدیران و فعالان در عرصه اجرای معنویات رهبری تبدیل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: اینکه چرا ما کار فرهنگی می‌کنیم و در مردم اثر نمی‌گذارد، به دلیل آلودگی فکری و بصری در محیط جامعه است که باید طهارت لازم برای کار‌های فرهنگی را لحاظ کرد.

به گفته امام جمعه قزوین، مردم باید بدانند که تبعیض برای مسوولان مهم است و نباید اجازه داد که صحنه زشت این موضوع برای جامعه آشکار شود.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: خوشبختانه قزوین در فضای قرآنی کشور خوش درخشیده و در مسابقات متعدد قرآنی وضعیت خوبی دارد، حتی در حوزه عفاف و حجاب نیز جزو سه استان برتر کشور ارزیابی شده است.

امام جمعه قزوین بر اهمیت طرح اعتلا تیر تاکید کرد و یادآور شد: در این طرح قرار است بیش از ۹۰۰ امام جمعه سراسر کشور شرایط فرهنگی استان‌ها را رصد کرده و برنامه محور وارد میدان شوند که ما نیز باید در این حوزه پیشگام باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی عنوان کرد: کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نماز جمعه قرارگاه است، هنوز به خوبی مورد توجه قرار نگرفته و همه باید در محلات مساجد را فعال کنند تا برکات این اماکن فرهنگی به نماز جمعه و مراسم مختلف جریان یابد.

امام جمعه قزوین به ظرفیت‌های فرهنگی قزوین نیز اشاره کرد و یادآور شد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری، نام بردن علما و فاخران و مشاهیر قزوین چند ساعتی زمان می‌برد که این مساله بیانگر ارزشمند بودن این استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند