Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در منزل مادران دو شهیدی در مشهد مقدس به صورت جداگانه با آنان دیدار و از شکیبایی و فداکاریشان تجلیل کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسین معصومی مادران دو شهیدی «شادکام تربتی»، «مسعودی پارسا» و «رحمت‌جو» را مورد تفقد قرار داد و جایگاه آنان در دنیا و آخرت و در نزد خداوند متعال را ویژه و ارزشمند خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مادران شهید اسوه صبر و مقاومت هستند و استجابت دعای آنان به گفته‌ سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی «پشتوانه تمام تلاش‌های من دعاهای مادران شهید است، که مرا در نمازهای‌شان دعا می‌کنند» بسیار اثرگذار است.

وی افزود: با نابودی هر چه سریعتر بیماری منحوس کرونا ان‌شاءالله این دیدارها به صورت مداوم در راستای تجلیل و خدمت به والدین شهید، به‌ویژه عزیزان دچار بیماری انجام شود. 

در این دیدارها که با حضور صدیقه خدیوی معاون تعاون و امور اجتماعی و مهدی طوریان رییس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی و محمد حسن صمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک انجام شد، با اهدای لوح از مادران شهیدان تجلیل و تکریم به عمل آمد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان،  مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان، مدیرکل، معاونین وکارکنان ثبت احوال استان به همراه فرماندار و معاون استاندار با حضور در گلزارشهدای شهرستان زاهدان و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا خصوصا شهدای عرصه هویت ملی استان ادای احترام کردند و با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجديد ميثاق نمودند.

 رحمتی مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از مقام شهیدان به ویژه شهدای دفاع از مرزهای هویتی و تابعیتی عنوان کرد و درادامه افزود: از وظایف اصلی اداره ثبت و احوال، حفظ وحراست از اسناد هویتی است که تا پای جان از آن دفاع می کنیم و اجازه نمی دهیم بیگانگان به هویت و تابعیت ایرانی دست پیدا کنند.

 میرحسینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و انتقال آن به نسل های آینده گفت: تجلیل از شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها و هم چنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است.

 شهید ارجمندی ۱۸ بهمن ماه سال ۸۳ به ضرب گلوله اشرار مسلح هنگام خروج از محل کار مجروح شد و در یکم اردیبهشت سال ۸۴ به شهادت رسید.

 شهید محمدرضا صیادی ۴ اردیبهشت سال ۹۳ توسط اشرار مسلح در شهرستان سرباز و درمحل کارش به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • جامعه ایثارگران از بنیاد شهید انتظاری به غیر از تکریم ندارد
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • جامعه ایثارگری انتظاری جز تکریم ندارند