Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-"هیلاری کلینتون"، وزیر امور خارجه سابق آمریکا و "نانسی پلوسی"، رئیس مجلس نمایندگان اظهار کرده‌اند که ممکن است دونالد ترامپ در روز شورش‌های کشنده در کنگره آمریکا، در تماس با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بوده باشد و خواستار رسیدگی کمیسیون ۹/۱۱ برای تحقیق در مورد رویدادهای ۶ ژانویه شده‌اند.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، پلوسی روز دوشنبه در حال صحبت با خانم کلینتون برای پادکست "من و تو، هردو" بود که وزیر امور خارجه سابق آمریکا اظهار کرد، بسیار علاقمند است تلفن همراه ترامپ را ببیند تا چک کند آیا وی روز ۶ ژانویه- روز شورش‌ها- در حال صحبت با آقای پوتین بوده است یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلوسی با گفتن این جملات پاسخ داد که "پوتین می‌خواهد دموکراسی آمریکا را تضعیف کند" و در مورد ترامپ، "همه راه‌ها به پوتین ختم می‌شود". وی گفت شورش‌های کنگره "هدیه‌ای برای پوتین" بوده و افرادی که به کنگره حمله کردند "عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی پوتین" بودند.

وی افزود: این افراد، نادانسته عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی پوتین هستند. زمانی که با تحریک به شورش توسط رئیس جمهور آمریکا به کنگره حمله کردند، در حال انجام کسب و کار پوتین بودند. بنابراین بله، باید کمیسیون ۹/۱۱ داشته باشیم و کنگره هم به شدت از این امر پشتیبانی می‌کند.

دموکرات‌های مجلس نمایندگان به رهبری پلوسی، هفته گذشته  ماده استیضاح را بابت تحریک شورش معرفی و آن را تصویب کردند که باعث شد دونالد ترامپ اولین و تنها رئیس جمهور آمریکا باشد که دو مرتبه استیضاح می‌شود.

با وجود آنکه هنوز محاکمه سنا هم پیش روی ترامپ است، وی پس از مسدود شدن حساب‌هایش در شبکه‌های اجتماعی، از طریق پیام ویدئویی شورش‌ها را محکوم کرد.

بنا بر استشهادنامه، مطابق با طرح اتهام درگیری مستقیم یا غیرمستقیم پوتین در شورش‌ها توسط رهبران دموکرات، یک کارگر مراقبتی پنسیلوانیا هم به تلاش برای به سرقت بردن لپ‌تاپ پلوسی برای فروختن آن به روسیه متهم شد.

اف‌بی‌آی در حال تحقیق در مورد این مسأله است و این زن به ورود به ساختمان محافظت‌شده و بی‌نظمی متهم شده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شورش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند

نانسی پلوسی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل یک مانع برای راه حل دو دولتی است و باید استعفا کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پلوسی در گفتگو با شبکه RTE در جریان سفر به ایرلند بیان کرد: ما حق اسرائیل برای دفاع از خود را به رسمیت می‌شناسیم. ما سیاست و روش نتانیاهو را نمی‌پذیریم. چه چیزی بدتر از آنچه وی در پاسخ انجام داد، می‌توانست اتفاق بیافتد؟

درحالیکه شمار منتقدان سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در میان مقام‌های آمریکایی به مرور افزایش پیدا می‌کند، پلوسی تاکید کرد: وی باید استعفا کند. وی در نهایت مسئول است.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که نتانیاهو برای سال‌ها یک مانع برای صلح در منطقه خاورمیانه بوده است.

هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه