Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست حفاظت محیط زیست شهرستان خواف گفت: یک قلاده پلنگ در خواف تلف شده و برای تشخیص علت اصلی بررسی‌ها ادامه دارد.

داوود نورمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تلف شدن یک قلاده پلنگ عنوان کرد: در حال حاضر با همکاران استان به بازدید میدانی آمده‌ایم تا موضوع را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: پس از این که اطلاعات تکمیلی جمع‌آوری و بررسی‌های لازم انجام شد، علت تلف شدن این گونه ارزشمند را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست حفاظت محیط زیست شهرستان خواف درباره جزئیات این رخداد بیان کرد: همکاران ما بر اساس گزارش‌های رسیده به محل رفتند و این پلنگ را آوردند؛ در حال حاضر نیز علت اصلی اتلافش توسط کارشناسان محیط زیست در حال بررسی است.

بنا بر گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در پی اطلاع رسانی یکی از اهالی روستای دردوی مبنی بر مشاهده لاشه یک قلاده پلنگ در ارتفاعات روستای دردوی که مورد هجوم و حمله چندین قلاده سگ گله قرار گرفته بود محیط بانان شهرستان به محل عزیمت و با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات و بررسی میدانی برای تشخیص علت اصلی اتلاف این گونه ارزشمند آغاز شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها پلنگ محيط زيست خواف یک قلاده پلنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی مرادی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت:  با توجه به اینکه پتانسیل‌هایی در لایحه‌های اجتماعی وجود دارد و در بحث زیست محیطی استفاده میشود ،مخاطبین اثر گذار یک بخش شورا‌های اسلامی شهر هستند که در تبیین مسائل و اهداف محیط زیستی مشترک دارند.
وی افزود: این جلسه با حضور رئیس محیط زیست کشور و معاون رییس جمهور و شورا‌های عالی استان‌ها در کل استان‌های کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • (ویدیو) هشدار جدی کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها
  • (ویدیو) مشاهده یک قلاده پلنگ در دماوند
  • حضور یک قلاده پلنگ در دماوند + ویدئو
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه مرد ساروی چیست؟
  • پلنگ و میمون و مار پیتون در خیابان‌های مازندران/ و حالا پرسه توله شیر در خانه باغ مرد ساروی
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه باغ چه بود؟