Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنی سندرز، از سرسخت‌ترین منتقدان دونالد ترامپ گفت، "امروز آخرین روز بدترین و خطرناک‌ترین رئیس جمهوری در تاریخ آمریکا" به شمار می‌رود.

به گزارش ایسنا، سناتور برنی سندرز در یک سری پیام‌های توییتری نوشت: برای چهار سال، ترامپ برای دو دسته کردن مردم ما تلاش کرد. امروز آخرین روز بدترین و خطرناک‌ترین رئیس جمهوری در تاریخ آمریکا به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار اکنون ما، متحد کردن مردم حول یک دستور کار است که مناسب همه باشد نه فقط تعداد اندکی.

سندرز همچنین گفت: جو بایدن موارد زیر را از ترامپ به ارث خواهد برد؛ وخیم‌ترین اوضاع اقتصادی از زمان رکود بزرگ، وخیم‌ترین بحران بهداشتی ۱۰۰ سال گذشته، نابرابری ثروت زیاد، تهدید وجودی تغییرات اقلیمی، یک سیستم مهاجرتی نژادپرستانه. این بحران‌های بی‌سابقه نیازمند عمل بی‌سابقه است.

روز سه‌شنبه آخرین روز کار کامل دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا به شمار می‌رفت و امروز (چهارشنبه) قدرت به جو بایدن تحویل داده می‌شود. ترامپ اولین رئیس جمهوری در ۱۵۰ سال گذشته است که در مراسم تحلیف جانشینش شرکت ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برنی سندرز دونالد ترامپ رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ووچیچ نسبت به اتفاقات خطرناک برای صربستان

الکساندر ووچیچ، رئیس جمهور صربستان، روز چهارشنبه، هشدار داد که روز‌های دشوار در انتظار کشورش است و اشاره کرد که اخباری وجود دارد (او فاش نکرد) که منافع ملی حیاتی صربستان را تهدید می‌کند.

براساس گزارش عربی پست، ووچیچ در اظهاراتی عجیب در پستی در شبکه‌های اجتماعی گفت: در حال حاضر برای من دشوار است که بگویم در ۴۸ ساعت گذشته چه اخباری دریافت کرده ایم.

 بیانیه عجیب رئیس جمهور صربستان که در آن درباره چالش‌هایی پیش‌روی صربستان صحبت کرد، توضیحی به همراه نداشت.

او همچنین اعلام کرد که این خبر تهدیدی مستقیم برای منافع ملی حیاتی صربستان و مردم صربستان است. ووچیچ با بیان اینکه در روز‌های آتی مردم صربستان را از همه چالش‌هایی که در انتظارشان است مطلع خواهد کرد، افزود: سخت‌تر از همیشه خواهد بود.

بر اساس ادعا‌های مطرح شده، ووچیچ این بیانیه را پس از آن بیان کرد که نماینده عالی بوسنی و هرزگوین، کریستین اشمیت، اعلام کرد که تغییرات فنی در قانون انتخابات این کشور ایجاد کرده است.

 از سویی دیگر ووچیچ ممکن است اطلاعاتی در مورد پیوستن کوزوو به شورای اروپا دریافت کرده باشد. در همین راستا، میلوش وویویچ، وزیر دفاع صربستان، گفت که کوزوو امروز درخواست نامزدی خود را به شورای اروپا ارائه کرد و این موضوع را نقض قوانین بین المللی دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • قالیباف: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است/زیاد النخاله: جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت‌های خود در حال همکاری با فلسطین است.
  • عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • هشدار ووچیچ نسبت به اتفاقات خطرناک برای صربستان
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • اسرائیل با بدترین بحران تاریخ خود مواجه است
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد