Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:02:16 GMT

سمپوزیوم ملی مجسمه‌های فلزی شهر یاسوج برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۴۸۳۳

سمپوزیوم ملی مجسمه‌های فلزی شهر یاسوج برگزار می شود

نستهن مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: نخستین سمپوزیوم ملی مجسمه‌های فلزی شهر یاسوج از ششم لغایت ۱۵ اسفند ماه برگزار می‌شود.

مقدم مهلت ارسال آثار و ثبت نام این سمپوزیوم را ۲۸ دی ماه لغایت ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ دانست و تصریح کرد: این برنامه با همراهی حوزه هنری و سازمان فضا و منظر شهری شهرداری یاسوج اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار یاسوج با دعوت از علاقمندان، هنرمندان و مردم برای شرکت در این جشنواره، ابراز داشت: پیوند هنر و زیباسازی شهری می‌تواند به توسعه متوازن و کارشناسی شده شهرها کمک شایانی کند.

وی ابراز داشت: طی سال‌های اخیر جلسات و نشست‌های متعدد با اهالی هنر برگزار کردیم و خروجی‌های موفقی نیز در راستای بهبود منظر و فضای شهری داشته است.

مقدم به برگزاری جشنواره دیوار نگاری شهر یاسوج در سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: برای زیباسازی شهر یاسوج از ظرفیت هنرمندان استان استفاده می‌کنیم.

مقدم گفت: نگاه ما زیباسازی اصولی شهر بوده و در این راستا قدمی دیگر را با همت و همکاری هنرمندان مجسمه ساز خواهیم برداشت.

شهردار یاسوج بر نقش شهروندان در زیباسازی شهر تاکید کرد و گفت: شهر خوب را شهروند خوب می‌سازد و مردم محوری فعالیت‌ها می‌تواند به رشد و توسعه همه جانبه شهری کمک کند.

کد خبر 5126135

منبع: مهر

کلیدواژه: نستهن مقدم شهرداری یاسوج مجسمه سازی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد بوشهر گرگان ایام فاطمیه عکس استانها شیوع کرونا شهرستان کرج عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک هزار و ۷۶۰ سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ غلامرضا زینالی در جمع خبرنگاران گفت: در جریان بازرسی عوامل فرماندهی انتظامی از منزلی شخصی در روستای فوق علاوه بر سکه‌های مزبور، چند قلم اشیای تاریخی نیز کشف شد.

وی اظهار کرد: پس از کشف اشیای تاریخی عوامل یگان حفاظت شهرستان مراغه بلافاصله در محل حاضر شده و طی تفحص، یک عدد مجسمه سفالی، مجسمه فلزی تاریخی، کتیبه گچی نقوش‌دار و یکهزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی، کشف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی جمع‌آوری شد.

زینالی همچنین گفت: مردم آذربایجان شرقی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، مراتب را با تماس شماره ۰۹۶۶۲، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اطلاع دهند.

کد خبر 6085159

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • چین: با هر تحریکی در دریا مقابله خواهیم کرد
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود
  • رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳