Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@21:40:50 GMT

وضعیت مصدومان اسقلال برای دیدار با سایپا

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۴۸۷۶

وضعیت مصدومان اسقلال برای دیدار با سایپا

وضعیت مصدومان استقلال برای دیدار با سایپا اعلام شد.

به گزارش برنا؛ محمدحسین مرادمند، سبحان خاقانی، احمد موسوی و آرش رضاوند مصدومان استقلال هستند که از بین آنها غیبت موسوی در دیدار با سایپا قطعی شد.

مرادمند که مصدومیتی  کهنه دارد و در دیدارهای اخیر هم با پارگی عضله برای استقلال بازی کرده، می تواند در دیدار با سایپا هم این تیم را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت رضاوند و خاقانی هنوز مشخص نیست و پزرشکان استقلال تا یکی 2 روز دیگر درباره آخرین وضعیت آنها و اینکه به بازی با سایپا می رسند یا نه اظهارنظر خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال دیدار با سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم

مدیرعامل سایپایدک در نخستین نشست شورای معاونین سایپایدک در سال جاری، گفت: نگاه و عملکرد ما در خدمات پس از فروش بر مبنای تحول و عملکرد جهادی است به طوری که در پایان سال شاهد بهترین نتایج سایپایدک در زمینه رشد رضایتمندی مشتریان خواهیم بود.

اردلان حسینی، مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا طی سخنانی با تاکید بر اینکه با تمام قوا کار در سال جاری را آغاز خواهیم کرد، گفت: قطعا در طول سال فعالیت‌های ویژه‌ای برای تحول در خدمات پس از فروش انجام خواهد شد.

او در ادامه با بیان اینکه افزایش رضایتمندی مشتریان از مهمترین برنامه‌های سال جاری است که در این راستا، توجه به نیاز و خواسته‌های مشتریان تاثیر قابل توجهی در افزایش رضایتمندی آنان دارد، توجه به رشد رضایتمندی کارکنان را نیز امری مهم قلمداد کرد و گفت: طبیعتا مسیر رشد رضایت مشتریان از رضایتمندی کارکنان می‌گذرد که خوشبختانه مدیرعامل گروه سایپا نیز به این امر مهم، توجه ویژه‌ای دارد.

مدیرعامل سایپایدک با تاکید بر ضرورت تغییر در نوع نگاه به ارائه خدمات در مجموعه سایپایدک، خاطرنشان کرد: باید تمام چالش‌های موجود را با درایت و خرد جمعی برطرف کنیم و بر همین اساس، تسریع در تامین قطعات باید در اولویت قرار گیرد. نمایندگی‌های سایپا نیز باید بهترین عملکرد را در مجموعه‌های خدمات پس از فروش داشته باشند و بر همین اساس ارتباط مستقیمی با نمایندگی‌ها در این دوره خواهیم داشت.

حسینی در ادامه با بیان اینکه عملکرد مدیران باید جهادی و همراه با تلاش شبانه روزی باشد، گفت: کار و تلاش، ضامن موفقیت در مجموعه سایپایدک است و همه باید توجه خود را به کار و برطرف کردن مشکلات معطوف کنند. با توجه به تلاش و پشتکار مدیرعامل گروه، سایپا قطعاً جهش رو به رشد خواهد داشت و متعاقب آن، سایپایدک هم از تمام توان خود استفاده خواهد کرد تا رضایت مشتریان افزایش یافته و رتبه‌های نخست خدمات پس از فروش کسب شود.

دیگر خبرها

  • برد استقلال خوزستان در یک دیدار تدارکاتی
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم
  • زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلال را انتخاب کرد
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی