Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی برگزاری موفق رزمایش های اخیر، سرلشکر باقری در پیامی از فرماندهان کل ارتش و سپاه قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، در پی برگزاری موفق رزمایش‌های اخیر ارتش و سپاه و نمایش اقتدار و قدرت دفاعی نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران گرانقدر:

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و تحیات؛

خدای بزرگ را شاکریم که در سایه هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و در راستای دکترین دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ رزمایش‌های اخیر "ارتش جمهوری اسلامی" و "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس و دریای عمان و شمال اقیانوس هند و همچنین کویر مرکزی ایران، در یکی از حساس‌ترین و خطیرترین مقاطع تاریخی کشور، صحنه نمایش اقتدار و آمادگی‌های همه جانبه نیروهای مسلح قرار گرفت.

این رزمایش‌های غرورانگیز که در عرصه‌های زمینی، دریایی، پدافندی، موشکی و پهپادی رقم خورد، جلوه‌های شکوهمندی از قدرت خیره کننده درون‌زای دفاعی و نظامی فرزندان ملت ایران در ارتش و سپاه برابر هر نوع تجاوز، تعرض و تهاجم دشمنان را پدیدار و تحسین دوست و دشمن و شگفتی کارشناسان زبده نظامی و رسانه‌های معتبر جهانی را برانگیخت.

بی‌تردید دستاوردهای راهبردی حوزه صنعت دفاعی کشور که بخش‌هایی از آن در این رزمایش‌ها، دست برتر و شعاع بازدارندگی و قابلیت اقدام و عمل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را فراتر از خلیج فارس و دریای عمان در حوزه اقیانوسی را آشکار و در معرض دیدگان جهانیان قرار داده است؛ برای مدت‌ها اردوگاه سلطه و صهیونیسم و اتاق‌های محاسبه‌گری قدرت‌های فرامنطقه‌ای را نسبت به آنچه محصول اراده، تدبیر و توان ایرانی است را وادار به تفکر و تأمل خواهد کرد.

اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم از آن امیر سرافراز و آن سردار عالیقدر و آحاد فرماندهان و هم‌رزمان مؤمن، مخلص، مجاهد، مقتدر، مصمم و شجاع در ارتش عزیز و سپاه محبوب که با اجرای سلسله رزمایش‌های موسوم به " اقتدار"، " پیامبر اعظم (ص) ۱۵ و … موجبات رضایت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و خرسندی ملت عظیم‌الشأن ایران و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی در پهنه گیتی را فراهم آوردید، قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

در پایان با ابراز خشنودی مجدد از مجاهدت‌ها و برنامه‌ریزی‌های دقیق و موفق صورت گرفته برای اجرای این رزمایش‌های پر شکوه و افتخارآمیز؛ از آحاد هم‌رزمان گرانقدر و مجاهد در ارتش عزیز ملت و سپاه محبوب امت، انتظار است با استمرار هوشمندی و اشراف اطلاعاتی همه جانبه بر محیط عمل و تحرک دشمن در جغرافیای تهدید، تحت منویات و فرامین ولی امر مسلمین، نایب امام زمان (عج) و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) و محور قرار دادن راهبرد "قوی شدن "، روند قدرت افزایی دفاعی و بازدارنده کشور را با اهتزاز پرچم اقتدار و آمادگی‌های روز افزون نیروهای مسلح تداوم بخشیده و دشمنان این انقلاب و مرز و بوم را از هرگونه شیطنت و خطای محاسباتی علیه نظام اسلامی و ملت قهرمان و شریف ایران برحذر دارید.

قدرت‌های استکباری فرامنطقه‌ای بویژه رژیم تروریستی ایالات متحده آمریکا و ارتجاع منطقه نیز نسبت به این مقوله حساس و راهبردی آگاه هستند که "ضربت" متقابل، سهمگین و ویران کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فراتر از حد تصور، مهیای پاسخ آنی و واکنش سریع به خطای راهبردی آنان در طمع‌ورزی به استقلال، امنیت و تمامیت ارضی میهن اسلامی است.

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

کد خبر 469719

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمهوری اسلامی ایران سرلشکر پاسدار انقلاب اسلامی نیروهای مسلح ارتش و سپاه کل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند

ارشد نظامی آجا و فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه با بیان اینکه نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند، گفت: نیروهای مسلح ایران برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه و جهان حضور دارد، هرچند دشمنان خود را تعقیب کرده، به آنها ضربه می‌زنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امیر پرویز مرادبکی در مراسم رژه نیروهای مسلح در میدان باباطاهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای ارتش، اظهار داشت: امام (ره) با توجه به دید و شناخت عمیق خود از ارتش، امروز را روز ارتش نامگذاری کرده و نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) ارتش را در چتر حمایتی خود قرار داده و این گونه ارتش به شجره طیبه تبدیل شد، گفت: ارتش در انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس در کنار دیگر نیروهای مسلح ایران جزو ارکان اصلی قدرت نظامی بودند.

ارشد نظامی آجا با اشاره به اینکه پس از جنگ نیز ارتش در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های بسیاری داشته است، افزود:  حضور در حیات خلوت آمریکا و در مناطق استراتژیک منطقه تنهابیان‌گر گوشه‌ای از اقتدار ارتش جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: امروز ارتش به جهانیان ثابت کرده که در راستای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و امام ذره‌ای عقب‌نشینی نکرده و به آنها افتخار می‌کند.

مرادبکی عنوان کرد: به دوستان و دشمنان اعلام می‌کنیم نیروهای مسلح ایران برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه و جهان حضور دارد، هر چند دشمنان خود را تعقیب کرده، به آنها ضربه می‌زنیم و تا آخرین نفس های خود از انقلاب دفاع خواهیم کرد.

ارتش در هیچ عرصه‌ای اجازه جولان به دشمن را نخواهد داد 

استاندار همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه امام خمینی(ره) با نامگذاری این روز به نام ارتش جلوی یک توطئه بزرگ را گرفتند، چرا دشمنان می‌خواستند این نیروی مکتبی را دچار اضمحلال کنند، اظهار داشت: امام با دم مسیحیانی خود و نامگذاری این روز، روح تازه‌ای را بر پیکره و ساختار ارتش دمیده و هویتی جدید به او داد.

وی با اشاره به اینکه فرزندان مکتبی ایران در عرصه‌های مختلف دلبستگی و وابستگی خود را به ارزش‌های انقلاب اسلامی، مردم و مکتب نشان دادند، مطرح کرد: نیروهای ارتش در ابتدای انقلاب که منافقین به دنبال تجزیه کشور بودند با آنها مقابله کردند، در دوران دفاع مقدس حماسه‌های ماندگاری را آفریدند و در کنار نیروهای بسیجی و سپاهی از مرزهای کشور دفاع کردند.

قاسمی فرزاد با این توضیح که ارتش قدرتمند ما به فرماندهی فرمانده معظم کل قوا افتخار این را دارد که در هیچ عرصه‌ای اجازه جولان به دشمن را نخواهد داد عنوان کرد: نیروهای نظامی ما در عرصه‌های مختلف هر  حرکت دشمن را تشخیص داده و نظم و امنیت را برای مردم تامین کردند.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق که در پاسخ به تجاوز رژیم اشغالگر قدس به سفارت جمهوری اسلامی ایران و شهادت جمعی از فرماندهان، انجام شد، گفت: رژیم اشغالگر قدس بعد از شش ماه ددمنشی و به خاک و خون کشیدن مردم غزه، به سرداران و مرکز دیپلماسی ما حمله کرد و تعدادی از سرداران رشید اسلام را به شهادت رساند.

استاندار همدان با این توضیح که در واکنش به این‌تجاوز، رهبر معظم انقلاب فرمودند در دفاعی مشروع باید این رژیم تنبیه شود ادامه داد: جمهوری اسلامی به دنبال جنگ نیست، اما در دفاع از آرمان‌ها و مردم خود با کسی تعارف ندارد از این جهت در این عملیات 300 موشک و پهباد به سمت دشمن پرواز کرد که در واقع نمایش کوچکی از قدرت بزرگ جمهوری اسلامی بود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری  توانسته به قدرت بازدارندگی بالایی دست یابد به گونه‌ای که هیچ دشمنی نتواند به میهن اسلامی حمله کند مطرح کرد: تلاش‌ها و زحمات نیروهای مسلح  در کشور را فراموش نکرده و از آنها تشکر می‌کنیم‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح
  • برگزاری رژه روز ارتش در کرمان + فیلم و تصویر
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور