Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد مددی درباره وضعیت استقلال گفت:خوشبختانه همانطور که بارها بنده و آقای فکری گفته بودیم، به مرور زمان تیم ما هماهنگ‌تر می‌شود و علاوه بر کسب نتیجه، شاهد بازی‌های زیبا هم خواهیم بود. در بازی با تراکتور دیدیم که چقدر تیم هماهنگ‌تر کار می‌کرد و ان‌‌شاءالله بهتر از این هم می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: با شناخت و مطالعه آقای فکری را انتخاب کردیم و خوشحالیم که حال استقلال با ایشان خوب است. از روز اول بنده و اعضای هیات مدیره گفته‌ایم که از آقای فکری و برنامه های ایشان حمایت می‌کنیم. سرمربی محترم هم در صحبت‌های قبل از بازی با تراکتور به این نکته اشاره کرد و ان‌شاءالله این همدلی و یکدلی منجر به کسب جام و شادی دل هواداران خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد مددی فارس مدیرعامل باشگاه استقلال محمود فکری حمایت مددی از فکری تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد

به گزارش جماران؛ آمریکا و انگلیس امروز -پنج‌شنبه- و در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه تهران اعمال کردند.

در چارچوب این تحریم‌ها، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا، ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران که موتورهای پهپادهای مورد استفاده در حمله اخیر را تولید می‌کنند، هدف تحریم قرار داد.

انگلیس نیز در اقدامی هماهنگ، چندین سازمان نظامی، اشخاص و نهادهای ایرانی که در صنایع پهپاد و موشک‌های بالیستیک ایران فعالیت می‌کنند را هدف تحریم قرار داده است.

 

دیگر خبرها

  • بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است
  • رضاوند: بازی های آخر با VAR باشد بهتر است+ فیلم
  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • فراز امامعلی: در نیمه دوم بهتر از استقلال بودیم / فیلم
  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم