Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از طرح «زمستان فعال با ورزش همگانی» که شامل لیگ تندرستی ایران، طرح نشاط (مسابقات الکترونیک فعال) و طرح بازی و نشاط کودکانه می‌شود، صبح امروز چهارشنبه با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، مهدی فروردین
رئیس فراکسیون ورزش مجلس، عسگری نماینده مجلس و پاک فطرت نماینده مجلس در محل فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا پاک فطرت در این مراسم گفت: خوشحالم در جمع ورزشی‌ها هستم. از آنجایی که ورزش برای مجلس مهم است در این برنامه حضور پیدا کردیم. ورزش همگانی برای همه مردم ایران نیاز است.

وی با اشاره به تاثیرات منفی کرونا در زندگی مردم گفت: آماری که در مورد تبعات بیماری کرونا منتشر شده نشان می‌دهد که افسردگی در این بیماران زیاد است. ضمن اینکه شرایطی که کرونا به وجود آورده نیز باعث افسردگی مردم شده است. به همین جهت نیاز به ورزش همگانی بیشتر از قبل احساس می‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با شرایطی که وجود دارد، فدراسیون ورزش‌های همگانی کار مهمی پیش رو دارد. کشور سالم شهروندانی سالم می‌خواهد. وقتی مردم یک کشور سالم باشند هیچ تعرضی به آن کشور صورت نخواهد گرفت.

علیرضا پاک فطرت خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین هنر متولیان ورزش همگانی این است در هر شرایط و محیطی مردم را وادار به ورزش کند. مسائل روحی مهم‌تر از مسائل جسمی است بنابراین اگر می‌خواهیم ورزش همگانی رونق دهیم باید روی مسائل روحی کار کنیم.

وی با تمجید از طرح‌هایی که در فدراسیون همگانی اجرا می‌شود گفت: امیدوارم با زندگی آپارتمان نشینی که ۷۰ درصد مردم درگیر هستند در همین فضا و به ویژه کودکان را به تحرک واداریم و از فضای مجازی و کامپیوتر جدا کنیم. کودکان در هر شرایطی علاقه مند به ورزش هستند.

پاک فطرت ادامه داد: وظیفه نمایندگان مجلس و شهرسازی است تا شهر را طوری بسازند که فضا برای کودکان فراهم شود. متاسفانه آپارتمان‌ها فضای بازی و باز استاندارد ندارند. آپارتمان ۱۰ واحدی، دو برابر فضای اشغال باید فضای باز داشته باشد. که در شرایط کرونا در فضای باز آپارتمان تحرک داشته باشند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با ورزش می‌توان مطب پزشک را خلوت و صرفه جویی خوبی در امر درمان کرد. بهترین پیشگیری ورزش و همین ورزش همگانی است.

کد خبر 5126704 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش همگانی فدراسیون ورزشهای همگانی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال تراکتور تکواندو مهدی طارمی فدراسیون کشتی کشتی آزاد لیگ برتر بسکتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شیخ دیاباته یحیی گل محمدی ورزش همگانی ورزش همگانی پاک فطرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف یک مبنای دینی، قانونی و همگانی است

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی، عفاف و حجاب را دارای یک مبنای دینی و قانونی دانست که همگان ملزم به رعایت آن هستند.

محمدرضا حسین نژاد در جلسه عفاف و حجاب که امروز(۲۶ فروردین ماه) با حضور قریب به ۴۰ دستگاه اجرایی در استانداری برگزار شد، اظهار کرد:  حجاب و عفاف علاوه بر مبنای دینی و قانونی، یک هنجار عرفی است و همه مکلف به رعایت آن هستند.

وی بیان کرد: رعایت حجاب، امری شرعی و قانونی است و همگان باید مقید به رعایت قانون و احترام به آن باشند.

حسین نژاد، حمله به اعتقادات دینی، عفاف و حجاب و رواج بی حجابی را از دسیسه های دشمن دانست و افزود: برنامه ریزی و انسجام در این خصوص باید در تمام دستگاه ها وجود داشته باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود، به عملیات موفقیت آمیز و غرور آفرین سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: حمله هوشمندانه و اقدام تنبیهی سپاه پاسداران در پاسخ به شرارت های رژیم جعلی اسرائیل، موجب شادی دل مردم شد.

گفتنی است در این جلسه بر اطلاع رسانی از قوانین مربوط به عفاف و حجاب و حفظ فرهنگ و ارزش های اجتماعی و حفظ ارکان خانواده تاکید شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه، موضوع عفاف و حجاب در بین بازاریان و اصناف، واحدهای صنفی مختلف و عاملان فروش، مراکز آموزشی و... در جامعه را مورد توجه قرار داد و افزود: نباید با بی مبادلاتی برخی معدود در این حوزه، ارزش ها خدشه دار شود.

حسن ناهیدی همچنین توجه به عفاف و حجاب در تمام حوزه ها و اقدامات فرهنگی و ارشادی را مورد توجه قرار داد و گفت: مسئولان دستگاه‌ها مکلف به اندیشیدن تدابیر لازم و هماهنگی در اجرای طرح‌های در دست اقدام هستند.

ترویج بی حجابی در جامعه، توطئه دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد نیز در این جلسه، موضوع دسیسه و حمله دشمن به ارزش‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: یکی از پایه های قوت نظام، پایبندی به ارزش ها است و امروز دسیسه و توطئه‌ های دشمن در حوزه عفاف و حجاب و رواج بی حجابی و به عنوان یک حمله قلمداد می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری ضمن بیان اینکه اغلب مردم مقید به حجاب هستند، اظهار کرد: دشمنان بر روی رواج بی حجابی و از بین بردن ارزش های دینی سرمایه گذاری کرده اند و باید جوانان در این زمینه توجیه شوند.

وی ضمن اشاره به حملات گسترده سپاه پاسداران به اسرائیل غاصب گفت: امیدواریم این عملیات موفقیت آمیز، شروعی برای سقوط رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • قیمت آپارتمان ۷۰متری در مشهد چقدر است؟ (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • دین عقلانی، جذاب، فراگیر و فطرت‌پذیر است
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • اتفاقی کم سابقه در بازار مسکن تهران؛ قهر مردم با آپارتمان های نوساز!
  • برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان اصفهان با شهروندان
  • حجاب و عفاف یک مبنای دینی، قانونی و همگانی است
  • برگزاری همایش همگانی سبک زندگی سالم در بافق