Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری مرحله سوم مانور یک روزه نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر افشین دلشاد با اعلام این خبر گفت: این مانور امروز با همکاری مدیریت سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه و نیروهای داوطلب مردمی در هلال احمر و بسیج خراسان شمالی همزمان در همه شهرستان ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از اجرای این مانور را علاوه بر محقق ساختن اهداف طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، ارتقای وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی و پوشش کامل و صد در صدی نظارت بر تمامی مراکز، اماکن و محیط های اداری عنوان کرد.

دکتر دلشاد تاکید داشت: مردم باید بدانند که کرونا تمام نشده و احتمالا تا یک سال دیگر نیز با آن سروکار داریم بنابراین در تمام این مدت آن چیزی که باید به آن توجه کنیم، رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر رصدهای مستمری که در طول هفته توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه انجام می شود، براساس نیاز تا سه روز در ماه در قالب مانور، تمامی شهرستان ها از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی رصد می شوند که امروز یکی از همان مانورها و برنامه های نظارتی است.

دکتر دلشاد اظهار داشت: امیدواریم شهروندان محترم به تذکرات توجه و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم بیماری را کنترل کرده و نگذاریم پیک دیگری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت شهروندان پروتکل پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این اطلاعیه آمده است: این خادم وارسته پس از سال‌ها مجاهدت، زندگی پر برکت خود را با اخلاص در خدمت به علم و دانش و نیازمندان و مردم و انقلاب سپری کرد و کارنامه ارزشمندی از خود برجا گذاشت.

  شادروان سید مرتضی احتشام‌فر، دانش‌آموخته پزشکی و PHD ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که پس از فراغت از تحصیل در مسوولیت‌های متعددی نظیر رییس بیمارستان‌های قوچان و چناران، رییس مرکز بهداشت استان، معاون بهداشتی استان، مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای استان، دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان و مشاور رییس دانشگاه در امور اجتماعی و دبیر کمیته خدمات سفر استان خدمات ارزنده‌ای را از خود به یادگار گذاشته است که رییس مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی آخرین مسوولیت وی در دوران حیاتش بود.     دکتر سید مرتضی احتشام فر، از مدیران دلسوز وخدوم و خوشنام دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که سال‌ها فعالیت ارزنده او در جامعه دانشگاهی به ویژه در حوزه بهداشت و هم افزایی برای حضور خیرین سلامت، منشأ خدمات ماندگاری بوده است که هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت.   خدمت رسانی امور درمانی به زائران اربعین حسینی و زائران پیاده امام رضا علیه السلام و نیز مشارکت در راه اندازی مراکز دیالیز در خراسان رضوی از دیگر خدمات دکتر سید مرتضی احتشام فر است.   دکتر احتشام‌فر در سن ۶۲ سالگی، همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان به علت بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.    

دیگر خبرها

  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد