Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن قاسمپور روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ، با اشاره به اینکه این میزان صید از آغاز فصل صید تا صبح امروز توسط یکهزار نفر از صیادان فعال در ۱۱ شرکت تعاونی پره صیادی منطقه صورت گرفته افزود: این ماهیان استخوانی صید شده شامل ، ۹۱ تن و ۷۵۴ کیلوگرم کفال، ۳۷تن و ۴۲۶ کیلوگرم سفید، ۲ تن و ۶۰۵ کیلوگرم کپور و ۶ تن و ۷۰۴ کیلوگرم سایر ماهیان استخوانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای صید این ماهیان ، ۲ هزار و ۲۹۸ نوبت پره کشی توسط صیادان بندر کیاشهر انجام شده ادامه داد: ماهیان صید شده توسط صیادان منطقه در سه مرکز اصلی فروش ماهی شهر بندر کیاشهر، کوی امام بندر کیاشهر و دستک به خریداران عرضه می شود.

به گفته قاسمپور ،  صید ماهیان استخوانی از بیستم مهرماه امسال در ۳۷ کیلومتر از سواحل بندرکیاشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به سرمای هوا یادآور شد: شرایط جوی ( سرما) طی روزهای اخیر کاهش صید ماهیان استخوانی در سواحل بندرکیاشهر را به همراه داشته ، ضمن آنکه با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص بارش برف و شدت سرما ، صید ماهیان استخوانی توسط شرکت های تعاونی پره صیادی منطقه تا روز جمعه تعطیل است.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها آستانه اشرفیه گیلان سازمان شیلات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستانه اشرفیه گیلان سازمان شیلات ایران آستانه اشرفیه گیلان سازمان شیلات ایران اخبار کنکور ماهیان استخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰ کیلوگرم گوشت بی کیفیت در کرج

کیوانفر گفت: این مقدار گوشت در اجرای طرح پایش قصابی ها و واحدهای عرضه مرغ کرج عصر دیروز چهارشنبه توسط گشت های نظارتی کشف و جمع آوری شد.

او افزود: روزانه گشت های مشترک تعزیرات حکومتی ، دامپزشکی ، اتاق اصناف و صمت در ۲ نوبت صبح و عصر فعالیت بازار را رصد کرده و با تخلفات برخورد جدی می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز گفت: طی روزهای گذشته مقادیر زیادی انواع زولبیا و بامیه و مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در این استان کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اکوتوریسم، گردشگری، مزارع پرورش ماهیان سردآبی
  • توزیع افزون بر ۲۴ میلیون لیتر گازوییل در قشم
  • مساحت مزارع پرورش میگو به ۲۶ هزار هکتار رسید
  • رشد ۱۵ درصدی صادرات محصولات شیلاتی
  • کشف ۷۰ کیلوگرم گوشت بی کیفیت در کرج
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد در استان سمنان
  • کشف ۶۴۵ کیلوگرم گوشت غیر بهداشتی در اسلام آباد غرب
  • پخت حلیم نذری در کاشان
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان
  • صید ۲۷۵۰ تن ماهیان استخوانی در گیلان