Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@11:30:58 GMT

عذرخواهی نفیسه روشن از همسرش

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۵۱۸۷

عذرخواهی نفیسه روشن از همسرش

نفیسه روشن بازیگر زن ایرانی که این روز‌ها با اعلام خبر طلاقش حسابی وارد حاشیه شده با به اشتراک گذاشتن یک پست احساسی از همسرش عذرخواهی کرد و ادعا‌های عجیبی را مطرح کرد:

سلام عزیزم ... خواستم ازت دلجویی کنم، ببخش که این چند روزه یه مشت آدم احمق و بی سواد و کثیف فضای مجازی دلتو شکوندن ...، چون به حق کثیفن و از تیتر کثیف نون میخورن .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حرف‌های منو به تو نسبت دادن، میخوام جلوی دنیا بگم که تو صبورترین و مهربون‌ترین مرد دنیا بودی ... با شعورترین و با ادب‌ترین ...، ولی افسوس که گول اطرافیان رو خوردیم حتی تو کارمون ... هر دو با هم نه تو جدا شدی نه من ... یه مشت کثافت مجازی و حقیقی جدامون کردن، آدمایی که همش توی دایرکت‌های آدمای متاهلن ... از خودی تا غریبه ... که نه اشک‌های تو رو دیدن نه اشک‌های من ... ۴ سال از نبودن کنار من گذشت، ولی تو همچنان مرد بمون ... خوشبختیت آرزومه که ببینم تیکه شدن حسودات رو ... دیگه مرد نداریم ... از نظر من جز تو مرد ندیدم. تا آخر عمر به ادب و شعورت افتخار میکنم ... حالا منتظر ببینم با شرف کیه که اینو تیتر کنه

خانم نفیسه روشن این متن رو به همراه یک ویدیو از کابین خلبانی که احتمالا متعلق به همسرشون بوده به اشتراک گذاشتند.

لینک کوتاه: asriran.com/003DL4

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روشن: استقلال و پرسپولیس هیچ وقت واگذار نمی شوند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جنگ تازه قرمز و آبی؛ متلک سیاسی با شورت ورزشی! افشاگری حسن روشن از پشت پرده استقلال

دیگر خبرها

  • (عکس) سلفی دونفره محمدرضا گلزار و همسرش!
  • حسن روشن: استقلال و پرسپولیس هیچ وقت واگذار نمی شوند (فیلم)
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • مبینا رستمی والیبالیست عذرخواهی کرد + ویدئو
  • حسن روشن: اختلاف خطیر و نکونام؟ نه می‌فهمیم این چه می‌گوید، نه آن! / فیلم
  • تصویری تازه علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • عذرخواهی در پی حادثه امروز در رژه ارتش در مشهد
  • عکس | تصویری از محمدرضا گلزار و همسرش آیسان آقاخانی در دبی
  • فرزند چهارم کایل واکر به دنیا آمد؛ خیانت بزرگ واکر فراموش شد؟!
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی