Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@15:10:05 GMT

رشد ۴۰۰درصدی سود شرکت صنایع تجهیزات نفت در ۹ ماه

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۵۲۲۷

رشد ۴۰۰درصدی سود شرکت صنایع تجهیزات نفت در ۹ ماه

گزارش ۹ ماهه شرکت صنایع تجهیزات نفت از رشد چشمگیر تولید، فروش و سود این شرکت در این مدت از سال جهش تولید حکایت دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش تسنیم، شرکت صنایع تجهیزات نفت در 9 ماهه اول امسال با تولید 3451 تن نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 10 درصد رشد مواجه شده هست و میزان فروش این شرکت در 9 ماهه امسال 3780 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 257 درصد رشد مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در 9 ماههامسال بیش از 630 میلیارد ریال سود ساخته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 400 درصد رشد داشته و نسبت به سود کل سال 98،     288 درصد (حدود سه برابر) می‌باشد.

گفتنی است هلدینگ صنایع تجهیزات نفت از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی نفت می‌باشد که دارای چهار شرکت وتکو، توس پیوند، پارس‌پنگان و گسترش شیرسازی می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنایع تجهیزات نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶ درصدی مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت:۳۱۲۶۲۳۱ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد کاهش داشته است.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در طرح سلامت نوروزی از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تا هشتم فروردین اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها برابر با سه میلیون و ۱۲۶ هزار و ۲۳۱ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۶ درصدی این آمار هستیم.

وی افزود: در طول این مدت، ۵۴۸ هزار و ۳۴۸ نفر بستری شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۰ درصد افزایش داشته است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: تعداد اعمال جراحی انجام شده در بازه زمانی مذکور برابر با ۱۳۱ هزار و ۲۴۳ مورد بوده و بیانگر افزایش ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

یکتاپرست ادامه داد: مأموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی در این بازه زمانی برابر با ۲۱۲ هزار و ۷۷۳ مورد بوده که نسبت به سال گذشته ۴ درصد کاهش دارد.

وی با اشاره به افزایش ۶۷ درصدی مواد غذایی‌های معدوم شده و افزایش ۲۹ درصدی مراکز پلمب شده گفت: در طول این مدت، ۱۳۱ بیمار و مصدوم توسط اورژانس هوایی انتقال داده شده که بیانگر افزایش ۷ درصدی نسبت به سال گذشته است.

کد خبر 740018

دیگر خبرها

  • کاهش ۶ درصدی مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها
  • ◄ تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر / ثبت بیش از سه میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در راه های استان تهران
  • ذخیره آب سدهای کردستان به ۶۵ درصد رسید
  • شمار زیادی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد
  • عملیاتی کردن بازار آب و ایجاد تشکل آب بران در سال جدید با جدیت پیگیری شود
  • حجم ذخیره آب سدهای کردستان ۶۵ درصد است/ سرریز شدن چهار سد
  • چهار سد در کردستان سرریز شدند
  • میزان ذخیره آب سدهای کردستان به ۶۵ درصد رسید
  • افزایش ۳ درصدی اعمال جراحی در نوروز ۱۴۰۳
  • بخش بزرگی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد