Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عامل جنایت خانوادگی  در شهرکرد دستگیر شد مادر خانواده زنده زنده در آتش سوخته بود.جوان 17 ساله‌ بی رحمی که با به آتش کشیدن خانه، موجب مرگ مادرش شده بود دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ غلامعلی شکری فرمانده انتظامی فارسان اظهار داشت: در پی وقوع آتش سوزی در یک مدرسه در دِه چشمه، واحد گشت کلانتری ۱۱ فارسان به همراه تیمی از نیرو‌های آتش نشانی و امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که در اثر آتش سوزی اطاق سرایداری مدرسه، ۵ نفر از اعضای یک خانواده شامل پدر ۵۰ ساله، مادر ۵۰ ساله و سه فرزند پسر ۱۷، ۱۶ و ۱۰ ساله دچار سوختگی شده اند.

قتل مادر 50 ساله توسط فرزند / پلیس فاش کرد

شکری اضافه کرد: آتش سوزی با تلاش عوامل آتش نشانی و امدادی مهار و مصدومین بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند، ولی متاسفانه مادر خانواده در اثر شدت سوختگی در بیمارستان فوت کرد.

او ادامه داد: با توجه به فوت احدی از حادثه دیدگان، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز کردند.

شکری گفت: با بررسی شواهد و مدارک موجود و انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس ماموران، نهایتاً مشخص شد که فرزند ۱۷ ساله خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی، به عمد منزل را به آتش کشیده است.

او افزود: با تلاش ماموران این متهم دستگیر و در بازجویی انجام شده به بزه انتسابی معترف و پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دستگیر آتش سوزی سوختگی اخبار حوادث قتل مرگ قاتل جنایت خانوادگی حوادث شهرکرد زنده زنده سوختن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران عکس تجاوز پلیس قیمت کرونا قتل یک زن سرباز ویدئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمد گل محمدزاده گفت: در پی تشدید اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر بجنورد و در پی اعلام نارضایتی شهروندان ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان محل فعالیت ۳ نفر خرده فروش را در حاشیه شهر شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی این اشخاص را دستگیر و از آنها مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از همه شهروندان می‌خواهیم در صورت مواجهه با فعالیت خرده فروشان بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 
  • خانواده‌ ای در اندونزی دسته‌ جمعی خودکشی کردند
  • بازتاب وسیع خودکشی هولناک و دسته‌جمعی یک خانواده ۴نفره + عکس
  • دستگیری یکی از اعضای جیش الظلم در هرمزگان
  • دستگيری يکی از اعضای جيش الظلم در هرمزگان
  • حمله مسلحانه یکتا ناصر به خانه مادر ۸۱ ساله منوچهر هادی!
  • کمک فوری برای نجات یک مادر و دو دخترش بیمارش
  • خانواده ای در اندونزی دسته جمعی خودکشی کردند