Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@21:39:52 GMT

اشتغالزایی تیری به سمت دشمن است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۵۲۵۷

اشتغالزایی تیری به سمت دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت اشتغال زایی و رفع موانع تولید تأکید کرد و گفت: رونق اشتغال و رفع مشکل بیکاری جوانان تیری به سمت دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(1بهمن) در جلسه مدیرعامل هلدینگ آزادگان و گروه صنعتی مینو که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد شغل، سرمایه گذاری وکارهای تولیدی تیری به سمت دشمن و سبب ایجاد امید در دل دلدادگان نظام اسلامی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود ظرفیت های صنعتی، دامپروری، کشاورزی، افزود: برای سرمایه گذاری در این زمینه ها می توان با نگاه به سه سطح کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت از این ظرفیت ها استفاده کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: استان لرستان در بحث باز آفرینی شهری، پایانه سنگ، محصولات دریایی دارای ظرفیت های بسیار خوبی است .

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: تعداد زیادی از فرزندان آزادگان ، جانبازان و شهدا در استان بیکار هستند که امیدواریم با سرمایه گذاری در حوزه های متعدد استان زمینه اشتغال آنها فراهم شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تقویت زیرساخت ها و برداشتن موانع سر راه تولید تأکید کرد و گفت: اشتغال زایی و رونق تولید امری مهم برای رفع مشکل بیکاری جوانان و توسعه و پیشرفت استان است.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید اشتغال اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود

عطا حسن‌پور  با یادآوری اینکه در وزارت میراث فرهنگی۳۰ میز تخصصی تشکیل شده که در این راستا چندین میز گردشگری ازجمله ژئوتوریسم، اگروتوریسم یا گردشگری کشاورزی در لرستان تشکیل شده است، افزود: میز‌های تخصصی گردشگری در هر استان به تناسب پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منطقه‌ای صورت می‌گیرد و در هر منطقه چند میز تخصصی گردشگری، تشکیل می‌شود.

او تصریح کرد: در این راستا همایش سراسری گردشگری کشاورزی با هدف آموزش و معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشاورزی لرستان، با حضور مسئولان عالی وزارت گردشگری به مدت سه روز در استان برگزار شد.

حسن‌پور با اشاره به اینکه بزرگترین بانک ژن گیاهان دارویی در مناطقی از لرستان ازقبیل اشترانکوه، تمندر، گله بادوش و خلیل آباد لرستان وجود دارد، افزود: گردشگری کشاورزی علاوه بر آشنا کردن مردم با محصولات کشاورزی می‌تواند در جهت اقتصادی کردن کشاورزی نیز موثر باشد کما اینکه فقط یک نمونه گیاهان دارویی لرستان به نام کرفس‌کوهی به قیمت ۵ میلیون تومان است.

او با اشاره به ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری توسط میراث‌فرهنگی لرستان گفت: این بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری مانند سد ایوشان، سد شهید بروجردی، کاروانسرای چمشک، گوشه شهنشاه و… را شامل می‌شوند.

حسن‌پور گفت: یکی از اولویت‌های کاری ما تلاش در جهت ثبت ملی و جهانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بود که در این راستا غذای محلی «جگروز» و «چزنک» در فهرست میراث فرهنگی ناملموس کشور ثبت شد.

این مسئول با اشاره به طراحی و ساخت اپلیکیشن لرستان سفر با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان، گفت: در حال حاضر این اپلیکیشن به دو زبان انگلیسی و فارسی در دسترس عموم قرار دارد و تلاش داریم دو زبان عربی و ایتالیایی نیز به آن اضافه شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری
  • سرمایه گذاری ۸۰ میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است
  • آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند ۸۰میلیون یورو سرمایه‌گذاری کردند