Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: بازه زمانی نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر از ۱۵ بهمن آغاز نمی‌شود و قطعا بعد از پایان دور رفت و انجام مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر نقل و انتقالات نیم فصل شروع خواهد شد که تاریخ دقیق آن به زودی اعلام می‌شود.

 فریبرز محمودزاده درباره نقل و انتقالات نیم‌فصل فوتبال ایران، اظهار داشت: بازه زمانی نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر بیستم از ۱۵ بهمن آغاز نمی‌شود و  قطعا بعد از پایان دور رفت و انجام مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر نقل و انتقالات نیم فصل شروع  خواهد شد که تاریخ دقیق آن به زودی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: در این فصل به دلیل انتشار ویروس کرونا و شرایط خاص حاکم بر فوتبال ایران و جهان به دلیل بیماری کوید ۱۹ حتی امکان عدم برگزاری مسابقات نیز وجود داشت و بر همین اساس طبق قوانین TMS  فیفا همزمان با اعلام زمان نقل و انتقالات ابتدای فصل باید زمان نقل و انتقالات نیم فصل نیز اعلام می‌گردید.

وی افزود: اکنون که برنامه دقیق پایان نیم فصل مسابقات اعلام شده  بنابراین زمان دقیق نقل و انتقالات زمستانی نیز تعیین و اعلام می‌شود که این بازه زمانی قطعا بعد از پایان دور رفت مسابقات خواهد بود./ سازمان لیگ فوتبال ایران

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نقل و انتقالات نیم فصل پایان دور رفت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر
  • پایان مسابقات دسته‌های آزاد اسکیت سرعت بانوان ایران