Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:50:57 GMT

سقوط پله های برقی یک پل هوایی در مشهد/ ۵ نفر مصوم شدند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۵۵۱۵

سقوط پله های برقی یک پل هوایی در مشهد/ ۵ نفر مصوم شدند

مجتبی خالدی در گفتگو با خبرنگار مهر از وقوع یک حادثه در شهر مشهد خبر داد.

وی افزود: در ساعت ۱۲:۴۲ دقیقه پله‌های برقی یک پل هوایی در میدان بیت المقدس مشهد سقوط می‌کند که بر اثر این حادثه، ۵ نفر مصدوم می‌شوند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: عوامل اورژانس در صحنه حاضر هستند. خدمات اولیه درمانی به مصدومان ارائه داده شده و اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5126740 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور مشهد شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهر تهران آلودگی هوا شورای شهر قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی آتش سوزی وضعیت معابر مترو سامانه بارشی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است، تصریح کرد: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و۲ زن ۲۰ و ۶۳ سال در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان‌های امام حسین گلپایگان و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

کد خبر 6087206

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  •  سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر