Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@01:45:47 GMT

مدیران پرسپولیس شاکی از سرپرست استقلال

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۵۵۵۶

مدیران پرسپولیس شاکی از سرپرست استقلال

رویداد۲۴ پرویز مظلومی روز گذشته در انتقاد نسبت به برنامه‌ریزی بازی‌های استقلال در لیگ برتر در مصاحبه با سایت رسمی این باشگاه گفت: اکنون پرسپولیس در جدول دو دیدار کمتر دارد اما برنامه مسابقات به شکلی است که این تیم هفته‌ای یک بازی انجام می‌دهد و ما هر 5 روز یک بازی و همین سبب اعتراض هواداران ما و سایر تیم‌ها شده و اعتقاد دارند عدالت برقرار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون شرایط جدول به شکلی است که همه بازی‌های ما زودتر از پرسپولیس بوده و این تیم با آگاهی از نتیجه استقلال به مصاف حریفانش می‌رود.

این اظهار نظر پرویز مظلومی در حالی صورت گرفت که سرپرست آبی پوشان پیش از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز درخواست کرده بود بازی های پرسپولیس باید هم اندازه بازی های استقلال باشد تا آبی پوشان در دربی به مصاف رقیب سنتی خود بروند.

سازمان لیگ هم در اقدامی عجیب وقتی با چنین شرایطی روبرو شد برنامه ریزی تاریخی انجام داد. به طوری که سایر تیم ها هم به پای برگزاری دربی برنامه هایشان تغییر کرد و به نوعی پاسوز برگزاری دیدار سنتی سرخابی ها شدند. جالب است که با وجود اعتراض استقلال به اینکه تعداد بازی های پرسپولیس هم باید به اندازه آنها شود، سازمان لیگ به گونه ای برنامه ریزی کرد که نه تنها استقلال هم سود نبرد بلکه باز هم تعداد بازی های سرخپوشان به اندازه همتای آبی اش نشد.

با تکرار صحبت‌های مظلومی نسبت به برنامه ریزی دیدارهای‌ پرسپولیس که روز گذشته انجام شده مدیران باشگاه سرخپوش هم از سرپرست آبی ها شاکی شده اند اما به دلیل شرایط جدول و موقعیت حساسی که پرسپولیس در آن قرار دارد فعلا نمی خواهند واکنش رسمی به مواضع استقلالی ها نشان دهند.

در واقع سکوت باشگاه پرسپولیس در قبال مصاحبه مظلومی نشان از رضایت آنها نیست و به نظر می رسد در صورت تکرار این ماجرا این بار سرخپوشان مواضع رسمی و تندی نسبت به این جریان نشان خواهند داد.

منبع: فارس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس استقلال برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت

به گزارش همشهری آنلاین جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی تیم استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست پس از بازگشت از اراک به علت عدم دریافت پاداش بردهای اخیر از باشگاه شاکی شد و به اولین جلسه تمرین هم نرفت.

ظاهرا در روزهای گذشته مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال بابت بردهای تیم استقلال و نتایجی که تا اینجا گرفته به حساب اعضای تیم واریز شده بود در حالی که هیچ مبلغی در این ارتباط به بازیکن ازبکستانی پرداخت نشد.

پس از پیگیری‌های این بازیکن و مدیر برنامه ایرانی‌اش مسئولان باشگاه به وی اعلام می‌کنند باید برای دریافت پاداشش که ظاهرا فقط به صورت ریالی به او پرداخت می‌شود یک حساب بانکی در کشورمان داشته باشد.

روز گذشته قرار بود با ماشاریپوف این حساب را در یکی از بانک‌های ایرانی افتتاح کند که به دلایلی موفق نشد اما ظاهرا قرار بود امروز این کار را انجام بدهد.

ناگفته نماند؛ در آستانه دیدارهای حساس تیم استقلال مقابل شمس آذر و تراکتور و با توجه به نزدیک شدن تیم پرسپولیس در جدول به این تیم بروز چنین اتفاقاتی در باشگاه استقلال جیب به نظر می‌رسد.

کد خبر 845182 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • اعتراض مدیران استقلال به واگذاری پرسپولیس
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • سمیعی: استقلال رانت و هوادار متمول ندارد
  • خواسته مهم اوسمار از درویش برای فصل بعد | این اتفاق نباید تکرار شود
  • شاکی شدن یک استقلالی؛ پرسپولیس این وسط چه کاره است؟ | خطیر باعث درگیر نکونام و درویش می شود