Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد اولین کارگاه آموزشی قرآنی معرفی کتاب «فهم سوره مبارکه نصر» در راستای برگزاری اولین جشنواره هنر قرآنی دانش به صورت مجازی برگزار شد.

اولین جلسه کارگاه آموزشی معرفی کتاب «دین و افتخار یاری» با موضوع «فهم سوره مبارکه نصر»  شب گذشته به همت اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد و با همکاری مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرس این کارگاه که در راستای برگزاری اولین جشنواره هنر قرآنی دانش و با هدف چگونگی آموزش سوره مبارکه نصر توسط آموزگاران مدارس قرآنی استان یزد به دانش‌آموزان پایه اول تا ششم دبستان برگزار شد، «فاطمه علایی» از اساتید روشن‌دل و برجسته قرآنی کشور بود.

جلسه دوم این کارگاه آموزشی فردا پنجشنبه دوم بهمن ماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در فضای اسکای روم از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/qenmedu/qenyazd برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جشنواره هنر قرآنی دانش، کتاب «دین و افتخار یاری» ویژه آموزش مفاهیم سوره نصر به دانش‌آموزان پایه اول تا ششم دبستان در بهار ۹۹ توسط انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت  منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری آموزش و پرورش آموزش قرآن يزد سوره مبارکه نصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان در بازدید از روند اجرای طرح‌های آموزشی مبارکه گفت: سال گذشته ۴۵۰ کلاس درس در قالب ۸۳ آموزشگاه، با بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه با مشارکت خیران به دانش آموزان استان تحویل داده شد.
ناصر فتحی افزود: در این مدت، ۷۰۰ کلاس استانداردسازی شده و ۹۰ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده و دراختیار مدارس قرار گرفت که بخش عمده‌ی آن متعلق به هنرستان‌ها است.
وی، امسال نیز حدود ۱۰۰ طرح آموزشی و کلاس درس را در استان، در دست احداث دانست و گفت: در شهرستان مبارکه ۱۶ طرح نیمه تمام است که در سال جاری اعتبار مورد نیاز بخشی از این طرح‌ها تامین خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • آیه چهارم سوره مبارکه صف، شعار محوری اتحاد و همدلی مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات «وعده صادق»
  • افزایش ۳۷۵ درصدی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانش آموزان گنابادی
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • آیه ۴سوره صف، شعار محوری اتحاد مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات