Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام زنگی مسئول کمیته علمی ششمین جشنواره اسباب‌بازی نیز درباره پژوهش‌های جدی در زمینه بازی گفت: بحث اسباب‌بازی‌های شناختی در ایران موضوع جدیدی نیست و ما امیدواریم با برپایی کنفرانس بین‌المللی اسباب‌بازی بتوانیم این مسئله را بیش از پیش باز کنیم و شاهد طرح‌های بیشتری در این حوزه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال بنا داریم از بهترین طرح‌های شناختی اسباب‌بازی به‌صورت عمده در بخش محرک و ایجاد انگیزه و تقویت‌کننده‌ها محقق می‌شود. بی‌تردید در بخش اول یعنی بخش محرک و ایجاد انگیزه در اسباب‌بازی‌ها مشکلی وجود ندارد. آن‌چه ممکن است برای ما مساله باشد بحث دوم یعنی تقویت کننده‌هاست که باعث تداوم و ترغیب به تداوم بازی‌ها می‌شود. در واقع عاملی مثل رنگ می‌تواند برای بچه‌ها هیجان‌انگیز باشد و به حد کافی محرک است اما به منظور ترغیب و تداوم بچه‌ها به استفاده از اسباب‌بازی‌ها، ما همچنان نیازمند پژوهش‌های جدی هستیم.

مسئول کمیته علمی ششمین جشنواره اسباب‌بازی گفت: هر بازی به نوعی محرک‌بخش مغز و فعالیت‌های شناختی است و ما باید بدانیم هر بازی کدام بخش از مغز را پرورش می‌دهد. قدرت تصمیم‌گیری سرعت عمل پردازش داده‌ها و غیره. ما هنوز نمی‌توانیم در این زمینه به صورت کامل و مطلق هم پاسخ‌گو باشیم.

کد خبر 5126563 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: صنایع فرهنگی اسباب بازی ایرانی نمایشگاه مجازی کتاب ترجمه تجدید چاپ پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات معرفی کتاب تازه های نشر ادبیات جهان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی قاسم سلیمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهاد کتابخانه های عمومی کشور پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی جشنواره صنعت چاپ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اسباب بازی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد و داروهای مخدر و محرک در مازندران فوت شدند

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از فوت ۹۱ نفر براثر سوءمصرف مواد و داروهای مخدر و در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی عباسی، امروز_پنجشنبه سی‌ام فروردین _در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته از کل تلفات اعتیاد ۷۳ نفر مرد و مابقی زن بودند، اظهار کرد: در اثر سوءمصرف مواد و داروهای مخدر و محرک نیز ۹۱ نفر فوت شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشت.

وی افزود: بر اساس آمار ارسالی از مراکز استان طی این مدت شهرستان‌های ساری با ۱۷، قائم‌شهر با ۱۱ و نور با هشت فوتی بیشترین و شهرستان بابل با یک فوتی کمترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد را داشتند.

عضو شورای قضائی استان با تاکید بر اینکه قطعاً حساسیت منطقی خانواده به رفتار فرزندان و حتی حساسیت نسبت به تغییر رفتار همسر تأثیر دارد، اظهار داشت: همچنین برخورد درست با این افراد در صورت گرایش آنان به مواد مخدر، آگاه شدن از گرایش جوانان به مواد مخدر و آگاهی از علائم و نشانه‌های اولیه و انجام مشاوره‌های درست از طرف خانواده می‌تواند از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد و به تباهی کشاندن افراد و مرگ جلوگیری کند.

کد خبر 745691

دیگر خبرها

  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • اسباب بازی نیست! (عکس)
  • ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد و داروهای مخدر و محرک در مازندران فوت شدند
  • صدور ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • تلاش برای تولید نان کامل/ سیستم آسیابانی نیازمند اصلاح است
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد