Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راهور گیلان گفت: ترد‌د‌های شبانه مردم بیانگر این است که هیچ توجهی به رعایت محدودیت‌ها ندارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ امیر طالبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیت تردد شبانه از ساعت21 تا 4 صبح اظهار داشت: بعضی از شهروندان در ساعات‌های اولیه هیچ توجهی به رعایت این محدودیت‌ها ندارند و در خیابان‌ها تردد می‌کنند که بسیار نگران‌کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تصریح کرد: تردد‌های شبانه در سطح شهر‌های استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است و اگر کسی خلاف این دستور عمل کند مشمول پرداخت جریمه نقدی خواهد شد.

طالبی افزود: شهروندانی که در این ایام محدودیت‌های کرونایی، مجبور به تردد بین‌شهری بودند و برگ تردد داشتند اما توسط دوربین‌های ثبت تخلفات مشمول جریمه شده‌اند می‌توانند برای برداشته شدن جریمه از طریق مراکز پلیس 10+ اقدام کنند.

ورود مسافران بازگشت وضعیت قرمز به گیلان را به‌ دنبال داردافزایش 15 درصدی ورود مسافران به استان گیلان در شرایط شکننده فعلی نگران کننده استسفرهای غیرضروری به گیلان وضعیت کرونایی استان را تشدید می‌کند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خاطرنشان کرد: صرفا رویکرد ما اعمال قانون نیست بلکه موظف هستیم محدودیت‌های شبانه را بنا بر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا به درستی اجرا کنیم تا جامعه از شر این ویروس منحوس خلاص شود.

طالبی همچنین به افزایش تعداد سفر‌ها طی چند روز اخیر به استان گیلان اشاره کرد و گفت: طی این چند روز به‌دلیل تعطیلاتی که پیش رو داشتیم شاهد حضور مسافران به گیلان بودیم که متأسفانه ناگزیر شدیم برای ایمنی بهداشتی مردم به شدید‌ترین وضع با این عزیزان برخورد کنیم.

وی ضمن درخواست از مردم در رعایت اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: انتظار داریم که مردم در اجرای طرح محدودیت شبانه همکاری لازم را با ما داشته باشند چرا که بحث سلامت امنیت خود و شهروندان در میان است و در صورت عدم رعایت مجبور به اعمال قانون می‌شویم.

انتهای پیام/618/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گیلان محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های کشور در پی انجام چند عملیات عمرانی در محور کرج چالوس، در چند نقطه از این محور محدودیت تردد اعلام کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در محدوده پیچ شاندیز تا کندوان در محور کرج چالوس، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ برای روزهای چهارشنبه است؛ همچنین در روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه عملیات متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۶ الی ۷۲ محور کرج چالوس (محدوده پیچ شاندیز تا کندوان) که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات احداث آبرو در محور کرج چالوس (محدوده های اسکله واریان و محدوده بین تونل ۴ و ۵)، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و به صورت ۲۴ ساعته در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته خواهد بود. گفتنی است عملیات در روزهای تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۰ الی ۲۵ که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

علاوه بر این بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی، اجرای عملیات احداث آبروهای باکسی، اجرای عملیات گالری پیش ساخته، اجرای عملیات تعمیر و مرمت گالری محدوده بین تونل ۶ و ۷ و اجرای عملیات رنگ آمیزی هندریل، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ در روزهای شنبه، از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ برای روزهای چهارشنبه خواهد بود. ضمن این که عملیات مذکور در روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۹ الی ۲۳ (تونل ۲ الف تا دهانه شمال تونل ۴)، کیلومتر ۹ الی ۳۰، کیلومتر ۱۴ الی ۱۵ (محدوده خوزنکلا)، کیلومتر ۳۰ الی ۳۵ محدوده تونل شماره ۶ و ۷ و کیلومتر ۱ الی ۷۰ که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد