Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان اردبیل از صدور حکم بدوی متهمان پرونده منابع طبیعی مشگین‌شهر خبر داد و گفت: ۱۰ سال حبس حکم قطعی برای متهمان اصلی پرونده صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حکم بدوی برای متهمان پرونده منابع طبیعی شهرستان مشگین‌شهر و حکم قطعی برای متهمان پرونده گمرک صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  در پرونده مربوط به منابع طبیعی شهرستان مشگین‌شهر برای 10 نفر متهم که با استفاده از موقعیت شغلی و ارتشا اقدامات مجرمانه مرتکب شده بودند رای بدوی صادر گردید.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد:  پرونده تخلفات منابع طبیعی پس از بررسی دقیق مستندات و مدارک در دادسرای اردبیل و دادگاه کیفری 2 اردبیل منتهی به حکم محکومیت  شده است.

حکم دادگاه فدرال آلمان: برلین حق دخالت در پایگاه آمریکایی رامشتاین را ندارداعتراض شاکیان "رامک خودرو"؛ چرا حکم دادگاه برای تحویل خودروها اجرا نمی‌شود؟واکنش آموزش و پرورش به حکم دادگاه برای یک معلم: از حق قانونی خود گذشت می‌کنیم

عتباتی در خصوص پرونده گمرک نیز تصریح کرد: در پرونده گمرک نیز برای 10 نفر محکومیت قطعی صادر شده است که تعدادی از کارکنان گمرک اردبیل، گمرک شهرستان آستارا و گمرک استان آذربایجان شرقی و نیز تعداد افراد شخصی نیز جزو محکومین می‌باشند.

 وی افزود: این پرونده با همکاری اداره کل اطلاعات استان دستگاه قضایی استان  تشکیل و در مراحل مختلف مورد رسیدگی واقع  شد که برای هر یک از متهمان اصلی این پرونده محکومیت قطعی 10 سال حبس، انفصال از خدمات دولتی، جزای نقدی و شلاق صادر شده است.

انتهای‌پیام/141/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: متهمان پرونده منابع طبیعی مشگین شهر صادر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» از سوی دادگاه خبر داد و گفت: پس از انجام بررسی‌های تخصصی و رسیدگی‌های قضایی، دادگاه در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» مبادرت به صدور رای کرد.

بیشتر بخوانید: تشکیل پرونده قضایی برای اختلاس در مجتمع بندری امام خمینی

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، محکومیت یافتند که از این تعداد، سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم گردید.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین متهمان یاد شده، به پرداخت معادل یورویی مطالبات شکات با احتساب ارزش ریالی ارز مذکور در زمان اجرای حکم محکوم شدند.

القاصی در پایان با اشاره به قطعیت رای دادگاه نسبت به متهمان یاد شده عنوان کرد: پرونده در خصوص سایر اتهامات، متهمان و شکات مفتوح به رسیدگی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227145 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد؛ محکومیت سه نفر از متهمان به حبس‌های طویل‌المدت و پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رأی پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رأی پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رأی پرونده «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده رمز ارز جعلی « کینگ مانی » صادر شد
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی
  • بازگشت ۴۳۰۰ میلیارد ریال به بیت‌المال با اعاده اراضی ملی در اردبیل
  • بازگشت ۲ هزار هکتار از اراضی ملی اردبیل به بیت المال