Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازسازی محوطه و ساختمان امامزاده سیدمحمد سبزپوش(ع) غرب شهرکرد گفت: مشکل عمده این امامزاده کمبود منابع مالی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به بازسازی محوطه و ساختمان امامزاده سیدمحمد سبزپوش(ع) غرب شهرکرد اظهار کرد: مشکل عمده این امامزاده کمبود منابع مالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بخشی از منابع مالی باید از منابع مردمی و توسط هیئت امنا جذب شود و متاسفانه هنوز اتفاق خاصی در این زمینه صورت نگرفته است یادآور شد: اوقاف و امور خیریه در مدت یکی دو سال گذشته بالغ‌بر ۳۵۰ میلیون تومان کمک مالی در این راستا صورت‌گرفته است و برای خرید مصالح مورد نیاز برای سقف هزینه شده است.

امیری با بیان اینکه اقدامات لازم جهت واگذاری عملیات سقف‌ریزی در این امامزاده در مناقصه صورت‎‌گرفته است یادآور شد: اجرای سقف فقط مشکل مالی دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بخشی از هزینه هم قرار است در طرح بازآفرینی تامین شود که طی آن بنا است یک میلیارد تومان به پروژه کمک شود افزود: اعتبار در استان مصوب شده است، اما تخصیص هنوز صورت نگرفته و پیگیری‌ها برای تحقق آن درحال انجام است.

وی پروژه امامزاده سلطان سبزپوش(ع) را بزرگ عنوان و تاکید کرد: هزینه بالایی برای این طرح نیاز است و فقط برای تکمیل سقف آن نیاز به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه است.

امیری خاطرنشان کرد: در طرح اجرایی پروژه اشکالاتی وجود داشت که مرتفع شده است و برخی از ستون‌ها باید حذف شود و تعداد ستون‌ها در نقشه اولیه زیاد بوده، همچنین در طرح سقف نیز تغییراتی اعمال شده است و به این ترتیب پرتی فضا کم‌تر شده و فضا گسترده‌تر می‌‍شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از لحاظ معماری، فنی و مهندسی همه چیز مهیا است اما مشکل بودجه کمی پیشرفت کار را کند کرده است.

وی با اشاره به وضعیت کرونا و تعطیلی امامزاده‌ها بیان داشت: این موضوع لطمه بزرگی به منابع مالی استان وارد کرده و منابع مالی مازاد منفی ۸۰، نسبت به سال گذشته شده و نذورات مردمی از سال گذشته ۸۰ درصد کم‌تر شده است.   امیری ادامه داد: همین موضوع سبب شده تا بخش عمده‌ای از هزینه‌های عمرانی و کارهای جاری بقاع را دچار مشکل کند.     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری منابع مالی سبزپوش ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال برای پرسپولیس خوب بود

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس، پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل پیکان اظهار کرد: سال خوبی برای پرسپولیس بود که سه گانه قهرمانی آوردیم. این فصل هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم. ان‌شاءالله با حمایت هواداران عزیز، تلاش و زحمت کادر فنی، بازیکنان و باشگاه باز هم به قهرمانی برسیم.

سرپرست پرسپولیس درباره برطرف نشدن مشکلات مالی پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس همیشه مشکلات مالی داشته اما امیدوارم این بحث خصوصی سازی و حق پخش برطرف شود چون باعث می‌شود به تیم کمک شود.

کد خبر 6057655

دیگر خبرها

  • امکانِ اسکان مسافران در زائرسراهای امامزادگان
  • تکمیل پروژه های نیمه تمام شرکت فرودگاه ها نیازمند ۳۰ همت منابع مالی است
  • امسال برای پرسپولیس خوب بود
  • اجرای طرح آرامش بهاری در ٨ بقعه متبرکه و امامزاده قوچان
  • درآمد ۱۲ میلیارد تومانی اوقاف مازندران از ۵۳ باغ موقوفی
  • ثبت ۱۷ وقف جدید در استان فارس
  • اجرای طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در بقاع متبرکه
  • حدود هزار امامزاده میزبان محفل قرآنی
  • فرماندار راور بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آب شرب روستاها تاکید کرد
  • مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه با حضور ۲میلیون زایر برگزار می شود