Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۸ نفر با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که ۴۴ نفر در بخش عادی و ۱۸ نفر در بخش ICU بستری شدند.

او با بیان اینکه در شبانه روز گذشته هیچ جان باخته‌ای از ویروس کرونا در استان نداشته ایم افزود: هم اکنون ۴۰ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم بستری شده در بیمارستان‌های استان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه عوم پزشکی همدان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته تست کرونای ۲۱ نفر دیگر مثبت و شمار مبتلایان به ویروس کرونا از ابتدا تاکنون در استان به هزار و ۲۵ نفر رسید.

طاهری اظهار داشت: تاکنون ۳۶۳ نفر در اسدآباد، ۵۷۴ نفر در بهار، ۶۲۶ نفر در تویسرکان، ۴۱۵ نفر در رزن، ۱۷۸ نفر در درگزین، ۱۷۵ نفر در فامنین، ۶۳۶ نفر در کبودراهنگ، هزار و ۸۶۵ نفر در ملایر، هزار و ۱۱۶ نفر در نهاوند و ۳ هزار و ۸۰۸ نفر در همدان به ویروس کووید ۱۹ مبتلا و در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

او ادامه داد: ۲۶۹ نفرغیر هم استانی در بیمارستان‌های استان به خاطر ابتلا به ویروس کرونا از ابتدا تاکنون بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماران بستری شده از کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع بارش ها در غرب استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به فعالیت این سامانه بصورت رگبار‌های بهاری و وزش باد به نسبت شدید تا شدید در بیشتر مناطق استان گفت: بارش باران در برخی مناطق غربی و جنوبی استان از جمله بویین میاندشت، فریدونشهر و چادگان آغاز شده است.


محمد رضا رفیعی افزود: هشدار نارنجی هواشناسی برای مناطق جنوبی استان از جمله سمیرم، شهرضا و دهاقان و شهر‌های نایین و ورزنه و هشدار سطح زرد هواشناسی برای امروز در تمامی مناطق استان صادر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی گفت: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت شبانه روز گذشته به ۲۳ و در خنک‌ترین ساعت به ۱۵ درجه سانتی‌گراد رسید.


رفیعی افزود: بادرود با دمای ۲۹ و فریدونشهر با چهار درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • شروع بارش ها در غرب استان اصفهان
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • مشارکت های مردمی بهریستی استان همدان به ۶۰۶ میلیارد ریال رسید