Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش،اظهار داشت: این رزمایش بخشی از توان نیروی زمینی ارتش را که با پشتیبانی نیروی هوایی و حضور موثر هوانیروز و تیپ های  نیروی زمینی در منطقه حساسی از کشور برگزار شد به منصه ظهور رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توان رزمی و برد عملیاتی تیپ های حرفه ای نیروی زمینی ارتش و بیان اینکه طی این دو روز چندین نوع عملیات ترکیبی در جریان رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا انجام شد، اظهار داشت: در این رزمایش تلفیقی از جنگ افزار و تجهیزات را از نیروهای چند مهارته و یگان های چند منظوره ارتش مشاهده کردیم.

فرمانده کل ارتش در تبیین عملیات ترکیبی و چند وجهی گفت: عملیات ترکیبی از پیچیده ترین نوع عملیات ها است که معمولاً توسط نیروهای واکنش سریع و تیپ‌های حرفه‌ای انجام می‌شود و نیروی زمینی در این رزمایش نشان داد که در بالاترین سطح آمادگی جهت اجرای عملیات های ویژه و ترکیبی قرار دارد.

امیر سرلشکر موسوی افزود: سلسله رزمایش‌هایی که در طول یک ماه گذشته در سطح نیروهای مسلح کشور برگزار شد که شما گوشه ای از آن را مشاهده کردید در واقع هشداری برای دشمنان ملت و بدخواهان نظام بزرگ ایران اسلامی است که در صورت بروز هر گونه حرکتی که بر پایه محاسبات غلط انجام گرفته باشد پشیمان خواهد شد.

فرمانده کل ارتش در پایان یادآور شد: به ملت بزرگ ایران عرض می‌کنم که فرزندان شما در ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستند تا آخرین قطره خون از شما ملت بزرگ دفاع بکنند و مسیر نورانی شهدا را تا اخرین نفس ادامه دهند.

منبع: الف

کلیدواژه: نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل بعد از تیراندازی به اشیا مشکوک در آسمان اصفهان

امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران-۳۱ فروردین ماه- گفت: با اشاره به عملیات «وعده صادق»، گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان با پیروزی‌های غرور آفرین بار دیگر توانستند لبیک گوی امام انقلاب باشند و در این عملیات ولایت مداری نیرو‌های مسلح به منصه ظهور رسید.

بنابر گزارش ایرنا، وی افزود: عملیات وعده صادق دستاورد‌های تاریخی دارد که به چهار دستاورد آن اشاره خواهم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش دستاورد اول عملیات وعده صادق را تحقق آیات قرآن خواند و با اشاره به سوره عنکبوت گفت: این آیه الهی وعده خدا را محقق کرد، چون پهپاد‌ها و موشک‌های نقطه زن نیرو‌های هوایی از گنبد آهنین عبور کردند و این درس عبرتی برای رژیم صهیونیستی بود.

امیر حیدری دستاورد دوم این عملیات را محقق کردن فرامین امام انقلاب دانست و گفت:رهبر انقلاب در خطبه‌های عید سعید فطر امسال فرمودند: رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد و رزمندگان سپاه اسلام با کمک ارتش جمهوری اسلامی آنها را تنبیه کردند و این رژیم بداند که اگر دست از پا خطا کند این دفعه سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به وقایع شب گذشته در اصفهان هم گفت: اگر اشیا پرنده مشکوک در آسمان کشور عرض اندام کنند مورد آماج پدافند هوایی قدرتمند ما قرار خواهند گرفت و بی نصیب هم نخواهند بود، هر چند اشیاء دیشب مشکوک بودند، اما پدافندی کشورمان با هوشمندی برخورد کرد.

 

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: «وعده صادق»دستاوردهای تاریخی دارد/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی برخورد کرد
  • خط و نشان فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل بعد از تیراندازی به اشیا مشکوک در آسمان اصفهان
  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه امروز اصفهان
  • خط و نشان صریح فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل
  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • تثبیت موازنه قدرت نظامی منطقه با انجام عملیات صبح صادق
  • فرمانده شمال شرق ارتش: عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود