Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران یوونتوس واکنش جالبی به انتقال ماریو مانژوکیچ به میلان داشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماریو مانژوکیچ که تا پیش از این جدایی در زمستان سال ۲۰۲۰ پنج سال درخشان را در ترکیب یوونتوس سپری کرده بود، امروز با قراردادی شش ماهه راهی میلان شد. اما گروه متعصب هواداران یوونتوس ملقب به کورواسورد، با انتشار بیانیه ای به تمجید از عملکرد ماریو مانژوکیچ در دوران حضور در این باشگاه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه آمده است:

“ماریو، تو به خاطر آنچه انجام دادی، به خاطر شور و تعصبی و رابطه ویژه ای که با همه ما داشتی همیشه در قلب ما باقی خواهی ماند. مانژو را به خاطر ثبات و ترسی که با قدرت بدنی اش به جان رقبا می انداخت دوست داشتیم. ما به او به خاطر جدیتی که داشت علاقه داشتیم. این لیستی طولانی است، اما ما واقعا ماریو را دوست داشتیم. اما در شش ماه آینده او لباس میلان را بر تن خواهد کرد.

ماریو مانژوکیچ یک بازیکن حرفه ای است، او می خواست به هر قیمتی به ایتالیا برگردد و ما نمی توانیم او را محکوم کنیم، اما دیدن او به عنوان یک رقیب در زمین هم ما و هم خود او را ناراحت می کند. اما در سن تقریبا ۳۵ سالگی این اتفاقات رخ می دهد. پس موفق باشی ماریو، امیدواریم که شش ماه خوبی را در ایتالیا سپری کنی، اما اگر آرزوی پیروزی برایت نمی کنیم ما را سرزنش نکن.”

ماریو مانژوکیچ نیز در پاسخ نوشت:

“از این حرف های فوق العاده متشکرم… این همیشه مایه افتخارم خواهم بود.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس هواداران یوونتوس ماریو مانژوکیچ ماریو مانژوکیچ هواداران یوونتوس یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو ماریو مانژوکیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب سخنگوی دولت به خبر خرابکاری ریز پرنده‌های رژیم صهیونیستی

سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نسبت به اخبار خرابکاری ریز پرنده‌های رژیم صهیونسیتی در اصفهان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ریز پرنده، فقط کار نوجوونای خودمون در هیجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ ایران که دیروز در جمع پر شورشون بودم.

‎#ایران_قوی»

به گزارش ایمنا، حوالی ساعت ۴ بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان به گوش رسید.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش در گفت‌وگویی درباره صدای انفجار در اصفهان، گفت: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

وی افزود: کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع هستند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

کد خبر 746008

دیگر خبرها

  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • واکنش جالب سخنگوی دولت به خبر خرابکاری ریز پرنده‌های رژیم صهیونیستی
  • (عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا
  • واکنش جالب مردم اصفهان به هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده‌ توسط پدافند هوایی + فیلم
  • واکنش جالب مردم اصفهان به فعال شدن سامانه پدافند هوایی
  • (ویدئو) واکنش جالب مردم اصفهان به ماجرای ریز پرنده‌ها
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم