Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس هیئت کشتی لرستان گفت: انتظار داریم رئیس فدراسیون کشتی ایران و مدیرکل ورزش و جوانان به کشتی استان لرستان نگاه ویژه‌ای داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد فرید بهرامی عصر امروز در نشست هم اندیشی هیئت‌های کشتی شهرستان‌های استان لرستان که با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران برگزار شد با اشاره به اقدامات هیئت کشتی در استان لرستان اظهار داشت: از آبان ماه پس از تحویل گرفتن هیئت کشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا 100 بسته معیشتی با کمک خیران بین نیازمندان استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید ثابت کنیم می‌توان غلامرضا محمدی و یار احمدی‌ها تربیت کرد افزود: بنده پس از تحویل گرفتن هیئت کشتی دیدارهای شهرستانی مداوم انجام دادم و تاکنون با 18 پیشکسوت کشتی استان دیدارهایی انجام شد و از آنها طلب حمایت  کردیم و با توجه به شیوع کرونا کمیته‌های آموزش و داوران به صورت مجازی فعال شد.

6 هزار کشتی گیر سازمان یافته در لرستان فعال هستندتوزیع ناعادلانه بودجه سبب کاهش کشتی‌گیران فعال در کشور شده استفدراسیون کشتی بلغارستان از کشتی‌گیران ایرانی دعوت کرد

رئیس هیئت کشتی لرستان عنوان کرد: هیئت کشتی استان لرستان خانه همه کشتی گیران است در همین راستا با شعار تحول و همدلی تلاش می‌کنیم با کمک پیشکسوتان  کشتی لرستان در سطح کشور مطرح‌تر شود  که انتظار داریم رئیس فدراسیون کشتی ایران و مدیرکل ورزش و جوانان در این زمینه به کشتی استان نگاه ویژه‌ای داشته باشند. 

بهرامی بیان اینکه استان لرستان می‌تواند در زمینه کشتی فرنگی و آزاد حرف برای گفتن داشته باشد گفت: در استان لرستان 62 نفر در رده‌های سنی مختلف در رشته آزاد و 34 نفر در رشته فرنگی  فعال هستند.

انتهای پیام/645/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان لرستان کشتی لرستان کشتی استان هیئت کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!

به گزارش "ورزش سه"، این خبر عجیب و غریب در حالی بعد از چند روز پرماجرا در فوتبال ایران به‌صورت رسمی اعلام شده که به‌خصوص دو تیم پرسپولیس و استقلال بعد از دیدارهای این هفته به‌شدت درگیر پاسخ به یکدیگر بودند و حالا واکنش فدراسیون فوتبال را هم برانگیختند.

بر این اساس تیم‌ها و بازیکنان در صورت انتشار بیانیه یا انجام مصاحبه خارج از حوزه مسئولیت «علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها» با جرایم سنگینی مواجه خواهند شد.

این جرایم برای تیم‌ها و بازیکنان لیگ برتری در وهله نخست دو میلیارد تومان خواهد بود اما در ادامه به 4 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت و نکته جالب اینکه تا زمان پرداخت، فرد خاطی از حضور در میادین محروم خواهد بود.

نکته جالب اینکه سازمان لیگ اعلام کرده ممکن است در صورت تکرار این موضوع جرایم غیر مالی هم برای این افراد در نظر گرفته شود که البته هنوز مشخص نیست چه مواردی را شامل می‌شود.

این اطلاعیه فدراسیون و ارقام جرایم را بخوانید:

لیگ دسته سوم/ لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان: سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره
۱-برای بار اول ۲۰۰ میلیون تومان جریمه
۲-برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه
۳-برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه
-ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.
-صدور اطلاعیه و ... توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخ‌گویی مستقیماً با مدیرعامل است.

لیگ دسته اول: سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره
۱-برای بار اول ۵۰۰ میلیون تومان جریمه
۲-برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه
۳-برای بار سوم و تکرار ۵/۱ میلیارد تومان جریمه
-ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.
-صدور اطلاعیه و ... توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخ‌گویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

لیگ برتر: سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره
۱- برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه
۲- برای بار دوم ۳ میلیارد تومان جریمه
۳- برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد تومان جریمه
-ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.
-صدور اطلاعیه و ... توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخ‌گویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته‌های قضایی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر " غیر مالی" ارجاع می‌گردد.

دیگر خبرها

  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه شد!
  • فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • ساده‌ترین ورزش‌ها از نگاه طب سنتی (فیلم)
  • نگاه ویژه مدیران به طرح جامع گلزار شهدا
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک