Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@15:15:58 GMT

گلایه روستائیان بهمئی از کبمود روغن

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۶۹۷۵

گلایه روستائیان بهمئی از کبمود روغن

روستائیان شهرستان بهمئی از نبود روغن در سطح روستاها و عدم تخصیص سهمیه مستقل برای آنها گلایه مند هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس در ادامه سریال گرانی‌ و کبمود کالاهای اساسی که چند وقتی است نقل هر محفلی شده است، اکنون نوبت به روغن خوراکی مصرف خانوار رسیده اما روغن در کنار گرانی، کمیاب هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی است که روغن به‌عنوان کالای اساسی مصرف خانوار در کنار گرانی، نایاب هم شده است؛ حالا در شهرستان بهمئی بعنوان مصرف کننده این کالا، مشکلات بیشتر از سایر مناطق کشور است.

به طور کلی روغن در بازار بهمئی یافت نمی شود مگر در چند مغازه،آن هم به مدت و تعداد بسیار محدود که خود شهروندان لیککی هم توان خرید آن را به راحتی ندارند.

اکنون تعدادی از روستائیان شهرستان بهمئی از بی توجهی مسئولان نسبت به تامین این کالای اساسی مصرف خانوار برای مناطق روستایی گلایه مند هستند.

تعدادی از اهالی روستای گنبد بردی به خبرنگار ما گفتند که برای خرید روغن سهمیه ای هم باید به لیکک سفر کنیم که در کنار خطرات جاده ای،باید  هزینه ای دوچندان برای یک یا دو روغن 1.5 لیتری پرداخت کنیم.

تعدادی از اهالی کفشکنان بهمئی هم در گفتگو با خبرنگار ما نسبت به عدم توزیع روغن سهمیه ای در روستاها گلایه داشتند و از مسئولان بهمئی خواستند تا نسبت به توزیع روغن به میزان لازم در روستاهای شهرستان هم اقدام کنند.

در ماه اخیر گرانی و نایاب شدن روغن خوراکی مصرف خانوار باعث شد تا مسئولان صنعت،معدن و تجارت بهمئی با معرفی تعدادی عامل توزیع به کارخانه های تولیدی،بخشی از این کمبود را جبران کنند اما همچنان شاهد کمبود روغن به خصوص در بیشتر روستاهای شهرستان بهمئی هستیم.

به گزارش صبح زاگرس بیش از نیمی از جمعیت 40 هزار نفری بهمئی در روستاهای این شهرستان ساکن هستند که لازم است مسئولان نسبت به تخصیص سهمیه مستقل روغن به روستائیان اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان بهمئی مصرف خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین

مسعود آرامیده معاون تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه در سال گذشته ۴۷ هزار و ۲۷۸ تن آرد روستایی در بین روستائیان استان توزیع شده است، گفت: توزیع آرد در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است و عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در تامین و توزیع آرد به روستا‌های قزوین هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: آرد یکی از نیاز‌های ضروری و از مایحتاج روزانه مردم برای تامین غذا است، از این رو در این زمینه فعالیت‌ها به صورت دقیق و منظم رصد می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها، شبکه تعاون روستایی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • هشدار جدی/ اگر این 7 غذا را دوباره گرم کنید و مصرف کنید مرگ آور خواهد بود
  • مهاجرت معکوس در گرو رفع مشکل روستائیان
  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | طبع زیتون گرم است یا سرد ؟ ؛ هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن