Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا اعلام کرد باشگاه با محرومیت دو جلسه‌ای ستاره آرژانتینی موافق نیست و فرجام خواهی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا پنج‌شنبه شب در نخستین بازی‌اش در کوپا دل ری به مصاف کورنیا می‌رود. رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی گفت: برخی از تیم‌ها در چمن مصنوعی بازی می کنند که ما به آن عادت نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کورنیا بازی سال خواهد بود و برای ما دیدار پیش رو است که خود را آماده می‌کنیم. باید به مرحله بعد صعود کنیم چون بارسلونا هستیم. خیلی به تفکر بستگی دارد. 

لیونل مسی به دلیل دریافت کارت قرمز در فینال سوپرجام اسپانیا دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد. سرمربی هلندی در این رابطه اظهار کرد: باشگاه به من گفت دو بازی محروم شده است و با این رای مخالف است. از برخی مسائل می‌توان دفاع کرد و امیدوارم محرومیتش را کاهش دهند. 

سرمربی بارسلونا درباره نبود ستاره آرژانتینی در دو دیدار آینده گفت: تمرین کرده‌ایم و لئو با اشتیاق زیادی این کار را کرد. چیز عجیبی ندیدم. همه از نتیجه سوپرجام ناراحت هستیم اما در مسیر بهتر کردن خود هستیم به خصوص از لحاظ دفاعی. لئو خیلی روی این موضوع تاکید دارد. 

کومان در مورد شکست در فینال سوپرجام اظهار کرد: خیلی ناراحت شدیم، عادی است به‌خصوص بعد از بازی و یک روز پس از آن باید ناراحت و عصبانی بود چون به فتح جام نزدیک بودیم. اکنون ما در مسیر خوبی قرار داریم بیش‌تر از همه در لالیگا. باید به جلو حرکت کرد. برخی از بازیکنان مشکلات جسمانی دارند که عادی است چون دو وقت اضافه را تجربه کردند. تغییراتی وجود خواهد داشت. 

سرمربی بارسلونا درباره علاقه پاری‌سن ژرمن به مسی گفت: اگر از من درباره علاقه به نیمار و ام‌باپه پرسند می‌گویم آن‌ها را دوست دارم. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و نمی‌توانم درباره آن‌ها نظر بدهم. تلاش خواهیم کرد تا بهترین تیم را داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رونالد کومان ليونل مسی تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته سی‌ودوم لالیگا امشب دو تیم پرطرفدار رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی به میزبانی رئال مادرید برگزار خواهد شد که با ۷۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد. این در حالی است که بارسلونا با ۷۰ امتیاز در رده دوم ایستاده است.

دو تیم با ترکیب زیر به میدان خواهند رفت:

رئال مادرید

دروازه‌بان: لونین
مدافعان: کاماوینگا، شوامنی، رودیگر، وازکز
هافبک‌ها: کروس، مودریچ، والورده و بلینگام
خط حمله: رودریگو، وینیسیوس

بارسلونا

دروازه‌بان: تراشتگن
مدافعان: کانسلو، کوبارسی، آرائوخو و کُنده
هافبک‌ها: کریستنسن، گوندوغان و فرانکی دِیونگ
خط حمله: رافینیا، لامینه یامال، لواندوفسکی

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898052

دیگر خبرها

  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم!
  • بارسلونا کاپیتانش را برای فروش گذاشت!
  • نگرانی جدی بارسا: چمن برنابئو افتضاح است!