Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حاجی آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره ۴۴ نفر از مدیران و کاشناسان این مراکز از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان و سیستان و بلوچستان حضور داشتند.  

وی ادامه داد: این دوره دانش افزایی که از ۲۹ دی ماه تا اول بهمن ماه ادامه داشت با هدف ارتقای علمی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده با حضور اساتید مجرب این حوزه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت فعالیت‌های حضوری آموزشی و جلسات، فعالیت مراکز مشاوره ازدواج نیز تحت تاثیر قرار گرفته و با چالش مواجه گردید لذا برنامه ریزی شده است از ظرفیت فضای مجازی در این بخش بیشتر و گسترده‌تر استفاده شود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۵ مرکز مشاوره ازدواج زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی قرار دارد که ۹ مرکز در مشهد و بقیه در سایر شهرستانها فعالیت دارند.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی مشهد مشاوره ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی مشهد مشاوره اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی مشهد مشاوره ازدواج ساده اخبار کنکور مشاوره ازدواج خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است

آیت الله علم الهدی در دیدار با رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مشهد گفت: نهاد مقدس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حلقه واصل و خط مقدم انتقال سیره شهدا به نسل‌های بعدی است تا این فرزندان عزیز ما که عهده دار آینده کشور و انقلاب هستند پیرو همان طریقتی باشند که شهدای ایران اسلامی با توسل به آن، کشور را از گزند هجمه همه جانبه دشمن حفظ کردند.

وی ادامه داد: بعد از پایان جنگ تحمیلی، به تدریج این فکر در ذهن برخی افراد ایجاد شد که اگر دوباره هجمه‌ای به تمامیت ارضی ایران اسلامی صورت بگیرد، شاید نسل دهه ۶۰ و ۷۰ نتواند به اندازه نسل طلایی جنگ از امانت انقلاب صیانت کند. با این حال، موضوع دفاع از حرم و پس از آن دفاع از امنیت و سلامت به همه ثابت کرد که نسل آینده کشور نه تنها کم از شهدای دفاع مقدس ندارد بلکه در برخی عرصه ها، از نظر ایمان و باور بر آن‌ها پیشی گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: نمونه شخصیت‌هایی مانند شهید محسن حججی، طلایه دار نسلی بودند که نشان اقتدار آن‌ها را امروزه نه فقط در عرصه دفاعی و نظامی بلکه در ساحت‌های مختلف علمی، فرهنگی و حتی اقتصادی و جهادی شاهد هستیم.

علم الهدی با بیان این که موزه‌های دفاع مقدس سنگر‌های ماندگار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در هر استان است افزود: این خیلی مهم است که شما متمرکز بر کار فرهنگی باشید، اما تحقق چشم انداز‌های فرهنگی منوط به فراهم کردن برخی زیرساخت هاست.

وی اضافه کرد: موزه‌های دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا، ۲ زیرساخت اصلی در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و به موازات استمرار این پروژه‌های عمرانی در اقصی نقاط کشور، مطالبه برحق مردم در خراسان رضوی این است که موزه دفاع مقدس در این استان به قید فوریت تکمیل شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اهمیت موزه دفاع مقدس در خراسان رضوی به پذیرش میلیون‌ها زائری است که همه ساله به قصد زیارت بارگاه منور رضوی راهی مشهد می‌شوند.

علم الهدی افزود: بخش قابل توجه از این شمار را هم زائران خارجی تشکیل می‌دهند که اگر موزه دفاع مقدس استان نیز به بهره برداری برسد، می‌تواند توفیق این زیارت را با پیوست فرهنگی مرتبط مضاعف کند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز گفت: در موضوع تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس در خراسان رضوی، تکالیف دستگاه‌ها مشخص است و همه مسوولیت دارند. در این شرایط، خوشبختانه با پیگیری‌هایی که اخیراً در دستورکار قرار گرفته، مدیریت شهری در مشهد با جدیتی بیش‌تر از قبل برای تکمیل پروژه وارد میدان شده است و امیدواریم تا در آینده نزدیک، بخش‌های نمایشگاهی موزه پذیرای علاقه‌مندان باشد.

بهمن کارگر با تأکید بر ضرورت توجه به کاروان‌های اعزام زائران راهیان نور و بازسازی زیرساخت‌های زیارت اعم از جاده‌ها و مراکز اسکان افزود: اگر چه تا پیش از کرونا، جمعیت زائران راهیان نور در کشور بیش از هفت میلیون نفر در سال بود، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد تا برای حفظ سلامتی مردم، کاروان‌های اعزام حدود ۲ سال فعالیت نداشته باشند. با این حال، هم اکنون فرایند بازدید از مناطق عملیاتی جنوب دوباره درحال رونق است و با افزایش ۲۰ درصدی در سال جاری به بیش از چهار میلیون نفر رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس