Web Analytics Made Easy - Statcounter

روباه ها موفق به شکست شاگردان لمپارد شدند. 

شب گذشته، تیم های چلسی و لسترسیتی در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-0 به سود روباه ها به پایان رسید. پیش از این مسابقه، صحبت هایی مبنی بر اخراج فرانک لمپارد از چلسی در صورت شکست در این دیدار مطرح شده بود. لمپارد همچنان هدایت آبی ها را بر عهده دارد اما شایعاتی پیرامون اخراج او منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع سوژه جدید عمر مومنی، کاریکاتوریست سایت گل شده است:

کاریکاتور عمر مومنی

 

اخبار داغ 

میلاد جهانی با قرارداد 1.5 ساله در راه استقلال رسول پناه از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه تیم منتخب سال 2020 یوفا اتفاقی عجیب در بازی رم و اسپتزیا؛ جالوروسی یک تعویض بیش از حد مجاز انجام داد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر

 گراهام پاتر فصل آینده به دنیای مربیگری باز می‌گردد. 

طرفداری | پس از گزارش رسانه‌های هلندی مبنی بر ملاقات مدیران آژاکس و گراهام پاتر، این موضوع در انگلیس تایید شد. 

به گزارش گاردین؛ آژاکس به گراهام پاتر علاقه‌مند است و تمایل دارد با انتصاب او، بار دیگر جایگاهش را به عنوان بزرگترین باشگاه هلند پس بگیرد. پاتر در لیست منچستریونایتد برای جانشینی اریک تن هاخ هم حضور دارد و قصد ندارد عجله کند. با این حال، سرمربی سابق چلسی و برایتون از فرصت همکاری با آژاکس استقبال کرده و مشکلی برای مربیگری در خارج از کشورش ندارد. او در سال 2011 ریسک هدایت اوستروند را برعهده گرفت و پس از قرار دادن این تیم بر بام سوئد و بازگشتش به اروپا، راهی سوانسی شد. پاتر به خونسردی و هوشمندی شناخته می‌شود و به خاطر تاکتیک‌های نوآورانه‌اش مورد تحسین قرار گرفته است. او پس از پیوستن به برایتون در سال ۲۰۱۹، سبک بازی این تیم را متحول کرد و عملکرد درخشانش در آنجا، توجه چلسی را پس از اخراج توماس توخل در ابتدای فصل گذشته جلب کرد. با این حال، حضور پاتر در استمفوردبریج مطابق انتظارها پیش نرفت و او در ابتدای آوریل ۲۰۲۳ اخراج شد.

در محافل فوتبالی این درک وجود دارد که وضعیت آشفته‌ زندگی در چلسی تحت مالکیت تاد بولی و کلیرلیک کپیتال، موقعیت پاتر را دشوار کرده بود. سرمربی انگلیسی فرصت انتقال منچستریونایتد را خواهد داشت اما شیاطین سرخ در این لحظه به نتیجه‌گیری خاصی در مورد آینده اریک تن هاخ نرسیده‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!