Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازگشایی تالارهای پذیرایی در شهرستان‌های زرد و آبی، گفت: ساعت فعالیت تالارهای پذیرایی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ شب است و همچنین محدودیت تردد خودرو در شهرستان‌های زرد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح به قوت خود اجرا شود.

جعفر مردانی اول بهمن‌ماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ و طرح شهید سلیمانی موجب کاهش آمار مبتلایان، بیماران بستری، بدحال و فوتی ناشی از کرونا در استان شد، اظهار کرد: خوشبختانه مردم نیز تعامل و همکاری خوبی در راستای اجرای این طرح‌ها با مسئولان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خوشبختانه روند کنترل بیماری کرونا در استان به یک ثبات نسبی رسیده است، اما نباید کاهش آمار ابتلا موجب عادی‌انگاری در جامعه شود و هم‌چنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مدنظر باشد.

وی با تاکید بر اینکه در بحث مبارزه و مقابله با بیماری کرونا وظایف تنها بر عهده دانشگاه علوم پزشکی  نیست، عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند دانشگاه علوم پزشکی را در این مسئله یاری کنند.

مردانی افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی در بحث مدیریت بیماری کرونا به‌صورت محله و خانواده‌محور تاثیر بالایی در کاهش آمار مبتلایان و موارد فوتی ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری داشت.

وی گفت: فرمانداران امکانات و خودروی مورد نیاز را در اختیار تیم‌های مراقبتی، نظارتی و حمایتی قرار دهند، اگر مدیری همراهی لازم را نداشت این مسئله گزارش شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص جلوگیری از ورود افراد مبتلا به کرونا به ادارات، عنوان کرد: این کار توسط نرم‌افزار ماسک و بانک اطلاعاتی دانشگاه علوم پزشکی به وسیله کارت ملی انجام می‌شود، اگر دستگاه اجرایی به این مصوبه تمکین نکرده باشد، باید در جلسه آینده اسامی این دستگاه‌ها اعلام شود تا برخورد لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به بازگشایی تالارهای پذیرایی در شهرستان‌های زرد و آبی، بیان کرد: ساعت فعالیت تالارهای پذیرایی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ شب است و همچنین محدودیت تردد خودرو در شهرستان‌های زرد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح به قوت خود باقی می‌ماند، بنابراین نیروی انتظامی باید با جدیت محدودیت تردد را اعمال و خودروهای متخلف را اعمال قانون کند.

مردانی افزود: بازگشایی مدارس برای پایه اول و دوم با حداکثر ظرفیت ۱۰ نفر برای هر کلاس به‌مدت دو روز در هفته و در هر روز دو ساعت در مناطق زرد است، در مناطق آبی نیز مدارس با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر می‌توانند آموزش را به‌صورت حضوری انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه در دوران کرونا وضعیت معیشتی و اقتصادی جامعه تحت تاثیر قرار گرفته است، گفت: اصناف و مشاغل گوناگون نمی‌توانند به بهانه رعایت پروتکل‌ها هزینه مازاد دریافت کنند، افزایش هزینه ویزیت پزشکان به بهانه رعایت پروتکل‌ها موجب ایجاد نارضایتی در بین مردم شده است، این‌گونه نرخ‌گذاری‌ها موجب هرج و مرج می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مطب پزشکان همواره محل گلایه مراجعه‌کنندگان است، این موضوع بارها تذکر داده شده است، پزشکان باید نسبت به نوبت‌دهی در مطب حساسیت بالاتری داشته باشند تا از تجمع و انتشار ویروس در این محل‌ها جلوگیری شود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری شهرستان های زرد تالارهای پذیرایی بیماری کرونا معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • مبارزه با آفات سن در هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود