Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:34:33 GMT

۶۰۰ تن نهاده دامی قاچاق در در اردبیل کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۷۱۶۳

۶۰۰ تن نهاده دامی قاچاق در در اردبیل کشف شد

به گزارش ایرنا ، سردار هوشنگ حسینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل موفق به شناسایی ۲ شرکت متخلف شدند.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی ماموران مشخص شد مسئولان این شرکت‌ها از تحویل نهاده‌های دامی یارانه‌ای به مرغداران و دامداران خودداری و با هدف دستیابی به سود بیشتر قصد فروش آن در بازار آزاد را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطمینان از فعالیت مجرمانه مسئولان این شرکت‌ها و پس از هماهنگی قضایی و به همراه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان به محل موردنظر اعزام و پس از بازرسی‌های به عمل آمده از انبارهای این ۲ شرکت ۶۰۰ تن نهاده  دامی از نوع جو و کنجاله سویا که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه نهاده‌های دامی کشف شده پس از هماهنگی‌های لازم تحویل مرغداران و دامداران شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش این نهاده‌های دامی قاچاق و احتکار شده را ۱۲ میلیارد و ۹۷۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال اعلام کردند.

سردار حسینی بیان کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و برای بررسی و سیر مراحل قانونی تحویل سیستم قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه اقدام ماموران پلیس امنیت اقتصادی باعث رضایت مردم و مسئولان استان شده است، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی اردبیل اردبیل کالای قاچاق احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی اردبیل اردبیل کالای قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی اردبیل اردبیل کالای قاچاق احتکار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر