Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- کرمانی‌ها پیش از سفر به اهواز صدر جدول را از دست داده بودند و اینها هزینه‌های سنگین یک انتخاب است؛ انتخابی که نتیجه آن سرخوردگی برای سرمربی تیم مس کرمان بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور برای مس کرمان و رضا مهاجری می‌توانست شروع یک اوج‌گیری و سکوی پرش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کرمانی‌ها همانند این سال‌ها ترک عادت نکرده و با اعلام یک فراخوان رسمی از خودزنی تیم را به چالش جدیدی دعوت کردند!

علی رمضانی سرپرست جوان باشگاه مس در اقدامی غیره منتظره ٢ عضو جدید را تحت عنوان مشاور به باشگاه اضافه می‌کند. علی سامره و حسین پورمحمدی به ترتیب به عنوان مشاور فنی و مشاور عالی احکام خود را از سرپرست باشگاه دریافت می‌کنند.

انتخاب‌هایی که واکنش منفی بسیاری از هواداران و علاقه‌مندان به تیم مس را به دنبال داشت و آنها این تصمیم سرپرست باشگاه را نوعی اقدام از پیش طراحی شده برای تبدیل کردن باشگاه مس کرمان به پاتوقی برای حضور همشهریان رفسنجانی رمضانی در کرمان می‌دانستند!

انتخاب‌هایی که هنوز خبرهای رسمی از صحت و سقم آن منتشر نشده، اما نزدیکان به باشگاه مس می‌گویند فشارهای وارده از سوی هواداران به مقامات شرکت ملی صنایع مس ایران و به خصوص اردشیر سعدمحمدی در نهایت منجر به لغو حکم علی سامره به عنوان مشاور فنی شده است.

اما ارتباط انتخاب مشاور فنی سرپرست باشگاه با نتیجه دیدار مس و استقلال ملاثانی چیست؟ مسی‌های شهر کرمان که پیش از شروع هفته نخست مسابقات شوک تغییر مدیرعامل را تجربه می‌کردند، کمتر تحت تأثیر این اتفاق غیر منتظره قرار گرفتند و آرام آرام با کسب نتایج خوب و ثبت معدل ٢ امتیاز هر بازی در پایان هفته نهم مسابقات خود را به صدر جدول بازی‌ها رسانده بودند.

اما انتخاب مشاور فنی از سوی سرپرست باشگاه خواسته و یا ناخواسته برای سرمربی نارنجی پوشان پیام‌هایی ابهام برانگیز  زیادی را به دنبال داشته است، پیام‌هایی که در گام نخست آرامش را از سرمربی تیم گرفت و مهاجری را برای ترک مس مصمم کرد.

آن هم درست چند روز پیش از مسابقه حساس هفته در خوزستان، تا جایی که برخی حتی مدعی این شده بودند که سرمربی مسی‌ها چمدان‌هایش را برای بازگشت به خانه آماده کرده بود!

سامره مشاور فنی باشگاه مس کرمان شد نبرد 6 امتیازی هفته به کام نارنجی پوشان مس؛ مس کرمان صدرنشین لیگ شد

رضا مهاجری مربی با تجربه‌ای است و چند سالی در تیم‌های مختلف لیگ یکی و لیگ برتری فوتبال فعالیت دارد؛ از دیدگاه سرمربی مس تحرکات سرپرست باشگاه در راستای انتخاب مشاور فنی مرموز بوده و حضور علی سامره تحت این عنوان شکلی آلترناتیو گونه داشت است. آن هم در شرایطی که جایگاه و روند نتایج تیم مثبت و صعودی بوده است.

با همه این تفاسیر سرمربی مس که تیمش صدر جدول مسابقات را در اختیار داشته و برای تداوم این صدرنشینی به حمایت مادی و معنوی بیشتری از سوی مقامات باشگاه نیاز داشته است، متوجه وجود یک فاصله و شکاف بین تفکراتش با سرپرست باشگاه می‌شود.

اتفاقی که نتیجه آن سرخوردگی و دلسردی برای سرمربی تیم و بر هم زدن آرامش و برنامه‌های تاکتیکی وی پیش از بازی حساس برابر استقلال ملاثانی بود!

شک مس در خوزستان اگر چه هنوز جای جبران و تلافی زیادی دارد، اما این شکست در واقع محصول اتفاقات اخیری بود که هزینه آن برای رضا مهاجری، بازیکنان و به خصوص هواداران مس به مراتب سنگین‌تر از هزینه‌های اقامت و رفت و برگشت تیم در تهران و اهواز بود!

به نظر می‌رسد سرپرست جوان باشگاه و اعضا هیئت مدیره باید با تعامل و همفکری بیشتری حواشی و مسائلی که همانند یک مانع سد راه موفقیت تیم هستند را از میان بردارند!

یادداشت از عباس آقاملایی

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مربیان فوتبال ایران استان کرمان مربیان فوتبال ایران استان کرمان سرپرست باشگاه باشگاه مس مشاور فنی مس کرمان صدر جدول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،این بازی که از هفته بیست و هشتم این رقابت ها در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد ۲ تیم به مساوی یک بر یک دست یافتند.
همچنین قرار بود دیدار تیم های استقلال ملاثانی اهواز و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه غدیر اهواز بر گزار شود اما این بازی به تعویق افتاد.
با پایان یافتن هفته بیست و هشتم تیم خیبر خرم آباد در یک بازی پرگل خانگی با نتیجه چهار بر سه از سد دریا بابل انتهای جدولی و در خطر سقوط گذشت و با ۶۴ امتیاز همچنان در صدر باقی ماند، چادر ملو اردکان یزد با ۵۷ امتیاز دوم است، تیم فجر با یک بازی کمتر و با ۵۵ امتیاز سوم است و در صورتی که بتواند بازی عقب افتاده خود را ببرد می تواند به رده دوم جدول صعود کند.
همچنین تیم نفت مسجدسلیمان هم که شانس صعود به لیگ برتر را دارد با ۵۴ امتیاز در رده چهارم ایستاده است.
مس کرمان با ۳۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و تیم شهر راز هم با ۳۴ امتیاز سیزدهم است.
در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.
هم اینک در جدول رده بندی تیم های شاهین بندرعامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!
  • تصویری از نوجوان کرمانی که امروز به شهادت رسید
  • شهادت نوجوان کرمانی در بیمارستان | آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید