Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین گفت: تعداد پرونده‌های قاچاق کالا در استان قزوین در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری ۷۱۰ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش یافته است. - اخبار استانها -

سرهنگ ابوالفضل مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره وضعیت قاچاق کالا در سال جاری اظهار داشت:‌ تعداد پرونده‌های قاچاق کالا در استان قزوین در 9 ماهه ابتدایی سال جاری 710 فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 626 فقره بوده 13 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش ریالی قاچاق کالا در استان قزوین در 9 ماه ابتدایی سال را 38 میلیارد و 400 میلیون تومان دانست و اضافه کرد: بنابراین ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه ما نسبت به سال قبل که 23 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده، 64 درصد افزایش یافته که با توجه به تورم قیمت اجناس خارجی و نوسان قیمت ارز طبیعی است.

مرادی با اشاره به افزایش پرونده‌های قاچاق کالان استان ادامه داد: میزان این پرونده‌ها که ارزش ریالی آنها بین 100 تا 500 میلیون تومان است، در 9 ماهه اول سال 42 فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (39 فقره) 8 درصد بیشتر شده است. همچنین تعداد پرونده‌های قاچاق کالای بالای 500 میلیون تومان ما در 9 ماهه نخست سال 11 فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (9 فقره) 22 درصد افزایش یافته است.

وی همچنین با اشاره به افزایش یک درصدی کشف خودروهای قاچاق گفت: امسال 260 خودروی قاچاق را توقیف کرده‌ایم که تعداد آنها در 9 ماهه ابتدای سال قبل 257 پلاک بوده است.

رشد 133 درصدی قاچاق کالا در قزوین/ میزان قاچاق کلان کالا ‌2 برابر شد‌120 پرونده قاچاق کالا در استان قزوین تشکیل شداستاندار قزوین: عملکرد دستگاه‌های متولی مبارزه با قاچاق کالا در استان قزوین منسجم نیست

کشف 70 مزرعه بیت‌کوین

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به صدور 200 مصوبه در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از ابتدای سال تا امروز افزود: برای صدور این مصوبات 47 جلسه در کارگروه‌های تخصصی ذیل ستاد تشکیل شده است.

مرادی همچنین به کشف حدود 70 مزرعه غیرقانونی بیت‌کوین در استان قزوین خبر داد و گفت: برای مبارزه با برداشت غیرمجاز نیروی برق در استان قزوین این مزرعه‌های بیت‌کوین با نصب دستگاه‌های پیشرفته به سرعت رصد می‌‌شود و بیشتر مزارع بیت‌کوین موجود در کارگاه‌های تولیدی متروکه کشف و توسط پلیس اقتصادی استان جمع‌آوری شدند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق قاچاق کالا استانداری قزوین قاچاق قاچاق کالا استانداری قزوین تعداد پرونده های قاچاق کالا قاچاق کالا در استان قزوین مبارزه با قاچاق کالا درصد افزایش یافته میلیون تومان سال قبل بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا با اولویت مقابله با خودرو‌های شوتی، مأموران پاسگاه انتظامی معصومیه در حین گشت زنی دو دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سرهنگ معیریان افزود: با اقدام به موقع پلیس هر دو خودرو توقیف و در بازرسی از آنها تعداد ۳۴ بسته آدامس، شش کارتن نوشابه انرژی زا، پنج کارتن چیپس، تعداد ۱۳۰ بسته کاپوچینو، هزار و ۵۰۴ قوطی جوهر ویپ خارجی فاقد هرگونه مدارک قانونی، کشف شد.
او با بیان اینکه ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان سه میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: هر دو راننده خودرو در این رابطه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • قاچاقچی کود شیمیایی در بهار نقره داغ شد
  • نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در بهار